avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 419 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Magistraţi şi Admitere în ... Cum pot ajunge procuror criminalist?
Discuție deschisă în Magistraţi şi Admitere în magistratură

Cum pot ajunge procuror criminalist?

Buna seara.Sunt eleva in clasa a 12-a la liceu si as vrea sa ajung procuror criminalist, insa am mai multe intrebari fara raspuns cu privire la ce ar trebui sa fac pentru a ajunge acolo.As vrea in primul rand sa stiu daca se poate asista la un proces in care o persoana este judecata pentru crima?In al doilea rand as dori sa stiu in ce situatie as putea asista la o autopsie?(inainte de facultate)(Asta ca sa vad daca am stomacu destul de tare, sau daca nu sunt prea sensibila pentru meseria asta). Si ce e cel mai important de stiut e ce ar trebui sa fac dupa ce as termina dreptul?Vreau sa stiu toate astea pentru ca trebuia sa decid daca am aptitudinile necesare pentru aceasta profesie.Va multumesc anticipat. ..
Ultima modificare: Marți, 5 Ianuarie 2010
Ruxandra17, utilizator
Cel mai recent răspuns: bobocell , utilizator 18:41, 16 Octombrie 2012
buna in legatura cu intrebarea ta ..nu trebuie sa dai bani sa iei licenta in drept...trebuie doar sa urmezi facultatea de drept...sa inveti ca sa treci anii si sa susti lucrarea de licenta...eu in 2 luni trebuie sa o sustin..iar apoi...dk trec cu brio...am licenta in drept....insa greul...abia incepe dupa terminarea celor 4 ani de studiu...
La ce te referi cand spui ca "Greul abia incepe dupa terminarea celor 4 ani de studiu"
Ruxandra17 a scris:

se poate asista la partea practica pe care o implica cursurile de medicina legala din anul trei, daca nu esti student?