avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 513 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Magistraţi şi Admitere în ... Cum pot ajunge procuror criminalist?
Discuție deschisă în Magistraţi şi Admitere în magistratură

Cum pot ajunge procuror criminalist?

Buna seara.Sunt eleva in clasa a 12-a la liceu si as vrea sa ajung procuror criminalist, insa am mai multe intrebari fara raspuns cu privire la ce ar trebui sa fac pentru a ajunge acolo.As vrea in primul rand sa stiu daca se poate asista la un proces in care o persoana este judecata pentru crima?In al doilea rand as dori sa stiu in ce situatie as putea asista la o autopsie?(inainte de facultate)(Asta ca sa vad daca am stomacu destul de tare, sau daca nu sunt prea sensibila pentru meseria asta). Si ce e cel mai important de stiut e ce ar trebui sa fac dupa ce as termina dreptul?Vreau sa stiu toate astea pentru ca trebuia sa decid daca am aptitudinile necesare pentru aceasta profesie.Va multumesc anticipat. ..
Ultima modificare: Marți, 5 Ianuarie 2010
Ruxandra17, utilizator
Cel mai recent răspuns: bobocell , utilizator 18:41, 16 Octombrie 2012
la cluj nu este acad de politie :) La noi in tara exista o singura acad de politie: "al i cuza" din bucuresti. Cel mai bun prieten al meu o termina anul acesta. E la investigatii criminale. Daca vrei sa afli mai multe iti pot da idul lui si iti va spune cu placere tot ce vrei sa stii.

da vreau...multumesc mult...trimite-mi-l intr-un mesaj...ca sa nu devina public...
Nu iti trebuie bani ci dorinta de a invata.Eu am terminat facultatea de drept in 2007 la varsta de 45 ani,urmand cursurile de zi,am luat licenta la Bucuresti cu 9,75 si cu mana pe inima iti spun ca nu am dat nici un ban,doar nopti nedormite,o vointa extraordinara de a nu ma face de rusine si ce e drept am dat bani multi dar nu cuiva ci pe toate cursurile care le-am cumparat pentru a invata.