avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 669 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... O.U.G nr 147/2020 Legea nr 19/2020 Buna ziua , sunt ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

O.U.G nr 147/2020 Legea nr 19/2020 Buna ziua , sunt cadru medical ...


O.U.G nr 147/2020
Legea nr 19/2020

Buna ziua , sunt cadru medical intr-o institutie cu "foc continuu" de activitate medicala , ma incadrez in ceea ce legea defineste a fi familia monoparentala (copil minor in varsta de 10ani ) si vin cu rugamintea catre dumneavoastra de a ma lamuri de ce se fac discriminari intre formele de famiilii in ceea ce priveste acordarea indemnizatiei pentru supravegherea minorului in cazul sistarii fizice a cursurilor scolare . Pe scurt : am depus cerere la RUNOS -ul institutiei unde activez, solicitand un bun de drept si anume indemnizatia acordata prin legea nr 19/2020 . Am primit aceasta indemnizatie octombrie si noiembrie ...din decembrie cerere mi-a fost refuzata cu motivul ca familia monoparentala nu poate primi indemnizatie ci numai zile libere platite cu 75% din salariul de baza (insa familiile cu ambii parinti primesc indemnizatie .!!)

Intrebarile la care va rog sa imi raspundeti sunt urmatoarele : in ce baza legala face institutia discriminare intre familii si cum putem obtine legal acest drept banesc ?

Atasez prezentei rugaminti doua dintre raspunsurile oficiale acordate de catre institutie in cazuri similare cu al meu .

1)ADRESA