Daca se epuizeaza paginile urmare a vanzarilor intr-o perioada sa spunem de 20-30 ani , ce trebuie sa faca administratorul/presedintele cu cartea de imobil veche daca niciun propietar din aceasta nu mai locuieste in bloc .
Cat este obligat sa tina in arhiva acest registru/carte de imobil ?
In cartea de imobil sunt mentionati nominal si membrii familiei ?
Responsabilii cărții de imobil, desemnați în condițiile legii, au următoarele atribuții:
a) să solicite persoanelor care locuiesc în imobil prezentarea actelor de identitate, în termen de 15 zile de la sosire, în vederea înscrierii datelor în cartea de imobil;
b) să atenționeze persoanele care au actele de identitate cu termenul de valabilitate expirat sau care nu și-au efectuat schimbarea domiciliului ori stabilirea reședinței, în vederea punerii acestora în legalitate;
c) să păstreze, să actualizeze și să utilizeze datele din cartea de imobil cu respectarea dispozițiilor Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, cu modificările și completările ulterioare; cartea de imobil se prezintă spre verificare numai polițiștilor și lucrătorilor de la serviciile publice comunitare de evidență a persoanelor;
d) să păstreze în bune condiții cartea de imobil, să nu o înstrăineze, iar la mutarea din imobil să o predea președintelui asociației de proprietari.
Inscrierea persoanelor în cartea de imobil se face în baza actului de identitate, iar pentru copiii sub 14 ani, în baza certificatului de naștere.
ynocentta
Utilizator 2din 2 utilizatori consideră acest răspuns util
Cartea de imobil se arhiveaza pe intreg exercitiu utilizarii constructiei
De regu;a cand se epuizeaza paginile,fie se compleyteaza cu formular nou d ecarte de imobil fie se aplica pagini noi xeroxate
In cartea de imobil se consemneaza toate persoanele care locuiesc provizoriu minimum 15 zile /luna sau definitiv in imobilul de locuit in comun