avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 584 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Codul rutier, contravenţii şi ... Lucrez ca sofer in Germania. Mi s-a luat permisul in ...
Discuție deschisă în Codul rutier, contravenţii şi probleme conexe

Lucrez ca sofer in Germania. Mi s-a luat permisul in tara.

Buna ziua.

Eu lucrez ca sofer in Germania. Lucrez acolo de peste 1 an de zile.
Sunt in tara pentru 2 saptamani(vacanta), urmeaza ca in 10 zile de ma reintorc la munca.

Zilele astea am fost prins baut la volan in tara (0,20) si mi-a fost suspendat dreptul de a conduce pe o perioada de 3 luni.

Cum pot rezolva problema asta. Am nevoie de permis ca sa lucrez in Germania, in caz contrar pierd locul de munca. Daca pierd locul de munca cei 4 copii ai mei vor avea probleme si nu vreau asta.

Am inteles ca se poate da o declaratie la notar ca nu conduc in tara si mi se da permisul inapoi, e adevarat? Daca da, ce fac cu declaratia de la notar, unde o duc? In ce lege scrie toate astea?

Va multumesc mult.
Ultima modificare: Sâmbătă, 27 Martie 2021
Ioanid Ioan, utilizator
Cel mai recent răspuns: gi-jane2 , moderator 08:55, 28 Martie 2021
Am nevoie de permis ca sa lucrez in Germania, in caz contrar pierd locul de munca. Daca pierd locul de munca cei 4 copii ai mei vor avea probleme si nu vreau asta.

cred ca trebuia sa fiti primul care sa se fi gandit la asta pana sa va urcati baut la volan. Nu va judec, doar va zic ca din pacate, o sa suportati consecintele, pentru ca posibilitatea de care ziceti dvs, nu exista.
Puteti sa dati examen sa va redobanditi permisul in 30 de zile.
[ link extern ] /
Ultima modificare: Duminică, 28 Martie 2021
gi-jane2, moderator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Redobandire permis auto MariusIonelS MariusIonelS Buna ziua In octombrie 2013 am primit o condamnare de 1 an cu suspendare pentru alcool la volan. Politia mi-a anulat permisul pt un an( asta ar insemna pana ... (vezi toată discuția)