Buna ziua!Pe data de 29.03.2021 am fost la un sediu Orange pt a plati o factura,am fost abordat de un agent vinzari care mi-a propus prelungirea abonamentului actual(de 15 euro)pe inca 2 ani si posibilitatea achizitionarii unui tel in rate la abonamentul pe care il prelungesc.Am fost de acord,am semnat contractul,am primit tel.Luna aceasta mia venit o factura mult mai mare decit cea care o am,am sunat la relatii clienti si mi-a zis cs sunt doua abonamente pe numele meu.Eu nu am semnat nimic ,nu am primit nimic(contract,cartela cu numar)M-au sfatuit sa trimit o sesizare la o adresa de a lor ,pe email.Ce ma sfatuiti sa fac ??va multumesc
Am trimis sesizarea,am verificat factura din contul meu orange,si intradevar apar 2 abonamente,2nr de telefon,al doilea nr nu il cunosc,nu il am,nu am semnat nimic pt el,si sa vorbit de 80roni de pe el.
Puteti bloca al doilea numar pentru a nu avea surprize de cost... sau cereti operatorului sa faca asta pana va lamuriti care este problema...
Nu ar strica sa mergeti in acel centru si sa discutati cu persoana ce v-a abordat pentru prelungire abonament, daca mai este acolo...
Nu ar strica sa spuneti operatorului ca o sa va adresati ANPC daca va amana si nu rezolva problema in termenul stipulat.