Soția a făcut o cerere de transfer (însoțită de CV) la o instituție publica (agentie județeană). Menționez ca soția este funcționar public si îndeplinește condițiile specifice pentru postul pentru care dorește transferul, post care este liber, vacant. Am înțeles ca cererea de transfer se aproba la București, la nivel de instituție Centrală nu in județ unde a fost depusă.
A trecut o lună de la data înregistrării cererii la instituția județeană si încă nici un răspuns. Am sunat le resurse umane la București si mi s-a spus ca cererea încă nu are rezoluție, sa mai aștept.
Ce este de făcut, pot sa treacă luni de zile fără sa se primească nici un fel de răspuns la cererea de transfer?
In termen de maximum 10 zile lucrătoare de la primirea înștiințării, conducătorul autorității sau instituției publice în care își desfășoară activitatea funcționarul public are obligația să emită actul administrativ de modificare a raporturilor de serviciu ale funcționarului public, cu precizarea datei de la care operează transferul la cerere. Data de la care operează transferul la cerere nu poate depăși 30 de zile calendaristice de la data emiterii actului administrativ.