Buna ziua.Daca ma puteti ajuta cu răspuns in litera legii.S-a executat o anulare de teu pe coloana principala de apa pe motiv ca in acel teu intra o țeavă de plastic orizontală care pe vremuri alimenta un rezervor wc și care acum era blindat, exista o scurgere la intrarea in teu sau pe teava respectiva,alimentarea cu apa calda si rece fiind mai jos sub chiuvetă.S-a hotărît ca toată lucrarea sa fie achitată de către mama mea(proprietar) pe motiv ca este parte privata.Mama mea a fost indusă în eroare ,is-a spus ca asociatia plateste altfel aduceam noi un instalator care sa rezolve problemă mai simplu ,un dop in teul de pe coloana sau o mufa pe țeava orizontală.Acum ei au anulat bucata de țeava nefolosit de 20 de ani și au montat ceva mufa rapidă specială pe coloana.(total 379 lei cu tot cu montare capac vizitare executat pentru această lucrare).Am două bonuri comanda lucrare întocmite de instalator .Unul pentru montare capac vizitare și este bifata căsuța proprietar și celălalt este trecuta ca lucrare anulat teu c.p. apa rece si țeava orizontala alimentare wc.Va rog sa ma sfătuiți in această problema
vali m
Utilizator 1din 2 utilizatori consideră acest răspuns util
Daca s-a intervenit fara aprobare asupra partii comune, trebuie sa platiti.
Teul acela a fost montat de dvs (sau de mama), desi nu era voie. Acum, pentru anularea lui, tot dvs platiti.
Dar asociatia putea sa va anunte sa faceti modificarea si dvs faceati cu cine voiati....probabil a fost urgenta, din cauza scurgerii de pe teava.
Firma care a executat lucrarea are contract cu administratorul (Firma de administratie).Problema este ca mamei mele i se cere sa achite toată lucrarea.Al doilea bon de comanda este semnat probabil de președintele asociației și este bifata căsuța "asociatie" de către instalatorul de la firma trimisă de administrator.Mama mea a decedat la 2 zile de la executarea lucrării și de aceea eu nu am fost implicat și nu cunosc amănunte doar cele două bonuri de comanda de la firma care a executat lucrarea.Multumesc
ynocentta
Utilizator 1din 2 utilizatori consideră acest răspuns util
Nu ati precizat concret cine a dispus modificarea asupra instalatiei parte comuna
Daca modificarea a fost dispusa d ecatre proprietar acesta detine obligatia sa suporte si costurile dezafectarii instalatiei neautorizate
În primul rând condoleante. Dacă intervenția a avut loc la partea de țevi orizontale si s-a montat usa de vizitare în casa proprietarului, lucrarea trebuie plătită de proprietar.
Puteti solicita mai multe informatii Președintelui, însă aceste lucrări se efectuează ca sa nu aduca prejudicii altor locatari. Toate blocurile vechi necesita investitii nenumărate tinand cont ca materialele utilizate au ieșit cu mult din garantie (țevi, lift, parte electrica, usi acces).
Delimitare parte comuna
aoa
salutare,
am o problema a carei rezolvare nu am gasit-o reglementata nicaieri si de aceea apelez la cunostintele voastre (poate ati trecut prin asa ceva!): ... (vezi toată discuția)