Buna seara,
In urma cu 3 luni am lasat masina in service pentru identificarea si repararea unei probleme ( zgomot la motor). In urma unei convorbiri telefonice cu domnul care imi repara masina, acesta mi-a comunicat problema pe care o avea masina si pretul reparatiei ( trebuia reglata chiuloasa impreuna cu tachetii, la un strungar ). Dupa ce mi-a montat piesele inapoi, zgomotul motorului s-a intensificat. Crezand ca strungarul a stricat chiuloasa mecanicul auto a decis sa achizitioneze o alta chiuloasa. Desi schimbase piesa, masina mea facea la fel. In toata aceasta perioada mi-a spus ca a schimbat ( distributie,lant etc.). Zilele trecute m-a sunat sa-mi spuna ca defapt problema este de la blocul motor si ca ma costa peste 6000 lei sa o repar. Am decis sa nu mai las masina pe mainile lui si l-am rugat sa imi monteze piesele si sa imi dea masina in stadiul in care i-am lasat-o. Acesta a avut o atitudine agresiva fata de mine, spunandu-mi ca nu are nevoie de niciun ban doar sa ma duc sa imi iau masina din service-ul lui. Problema este ca masina mea este mai stricata decat am lasat-o si cu siguranta nu vrea sa isi asume nimic. Ce pot sa fac in aceasta situatie?
gi-jane2
Moderator 3din 3 utilizatori consideră acest răspuns util
mai nimic.
si in instanta daca ajungeti, nu se poate dovedi ca masina era intr-un alt fel decat e acum.
pteti sesiza rar-ul ca e autorizat desi habar nu are.
Masina este inca in service si nu as vrea sa o ridic pana nu primesc un document. In momentul in care am lasat masina in service nu am primit nicio hartie. Ce document ar trebui sa-i cer?
Bună seara,
Unitatea service ar fi trebuit să vă emită o comanda de lucru, ori un contract de reparație, la momentul când ați lăsat mașina în service . La final, trebuie sa vă emită un deviz de lucrari și o factura. Daca nu aveți aceste documente, adresați-va CJPC și RAR. Succes!