Buna ziua!
Detin o masina la care mi s-a stricat motorul. Mi-a fost inlocuit intr-un service auto cu altul sh, la care am primit o garantie de 1 an, cu conditia ca, orice se intampla cu masina, sa ma duc la ei si sa fac schimburile de ulei la ei. Imediat dupa schimbarea motorului au inceput, pe rand, sa se strice cam tot ce se putea strica. Am reparat masina numai la ei cu piese noi, mi-au facut 4 schimburi de ulei si am cheltuit aproximativ 5000 euro in conditiile in care masina valoreaza 3000 euro. Mi-au manacat sufletul! Problema este ca masina nici acum nu functioneaza, iar patronul spune ca nu e vina lui ca el a schimbat tot si nu are nicio vina ca masina nu functioneaza. Serviceul auto beneficiaza de camere de luat vedere, deci se poate verifica ca ei mi-au schimbat tot. Au fost situatii cand, la plecarea din service am constatat lipsa unor componente de exterior ce nu aveau nicio legatura cu problema pentru care ma duceam, lipsa oglinda, ulei, diverse componente de protectie pe care tot eu le-am platit sa mi le puna la loc. Pot depune plangere la protectia consumatorului si plangere penala? Pot cere despagubire pentru ce mi-au facut (piese si manopera). Ce seansa am in instanta ? Ca si documente am decat garantia de la motor si o singura factura ce nu acopera decat una dintre reparatii si doar la piesa schimbata, nu si manopera in valoare de 500 euro. In rest ei nu elibereaza chitanta si factura doar daca la pretul final se mai adauga 25%.
Multumesc anticipat!
ynocentta
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Daca detineti document intrare vehicul in service ,in care sa fie consemnata deficienta care urmeaza sa fie remediata,aveti dreptul sa va adresati autoritatii pentru protectia consumatorului
Dar in cazul in care am intrat in service cu o problema la motor, iar ei după ce mi-au efectuat lucrări de 1000 euro nu mi-au rezolvat problema si masina are aceleasi simptome , ce pot sa fac ? Nu am niciun document la mana inca de la ei, dar au camere video.