Bună ziua.Va rog sa imi spuneti cat timp se păstrează,actele angajaților (state de plata,acte ale lor etc)La resurse umane.Ce lege si ce anexă.Multumesc
Potrivit art.25 din Legea nr.82/1991, modificata si completata, legea contabilitatii, registrele de contabilitate si documentele justificative care stau la baza inregistrarilor in contabilitatea financiara, se pastreaza in arhiva societatilor comerciale/altor persoane juridice care au obligatia sa conduca contabilitatea financiara, timp de 10 ani, cu incepere de la data incheierii exercitiului financiar in cursul caruia au fost intocmite, cu exceptia statelor de salarii care se pastreaza timp de 50 de ani.
Dosarele personale, 75 de ani de la crearea lor - anexa 2 din Legea 16/1996
Bună ziua,
Mi-ai scris in raspuns ca actele angajaților si statele de plată se păstrează 50 respectiv 75 ani..,dar am o nelămurire. E vorba de anexă 2 sau 6 a legii arhivelor?Multumesc