Bună ziua.Născut la data de 08 08 1067 vă aduc la cunoștință următoarele: În perioada 01 august 1991 - 08 august 2007 am lucrat în unități din cadrul Ministerului Apărării Naționale ca Soldat,gradat profesionist,făcând parte din primele contingente de militari care am pus bazele profesionalizării Armatei României.La data de 08 08 2007,exact în ziua când am împlinit 40 de ani,am fost trecut în rezervă,din motive neimputabile militarului,la împlinirea vârstei limită până la care pot fi menținuți în activitate corpul de militari din care făceam parte,la acea dată fiind de 40 de ani,conform art.45,lit.a din legea 384/2006.Am fost trecut în rezervă fără a beneficia de reconversie profesională sau salarii compensatorii,ci doar de ajutorul de somaj.După terminarea șomajului am plătit Carnetul de muncă și asigurările de sănătate,ultimul loc de muncă cu care am avut raporturi de serviciu fiind Ministerul Apărării Naționale.Dat fiind faptul că starea mea de sănătate s-a deteriorat simțitor în decursul ultimilor ani lucrați în sistemul militar,în care nu am beneficiat de controale medicale anuale obligatorii,(cum beneficiau cadrele militare și angajații civili)ultima fișă medicală fiind făcută în anul 1995 din câte îmi aduc aminte.În luna octombrie din anul 2009,în urma unei operații la coloană și suferind de mai multe afecțiuni,am fost pensionat medical,obținând gradul 2 de invaliditate din sistemul public de pensii,(ulterior a fost schimbat în gradul 3)deoarece la acea dată nu puteam obține pensie de invaliditate din sistemul militar,acest drept fiind posibil odată cu apariția legii 223/2015(legea pensiilor militare).În anul 2012 am solicitat Centrului Militar Județean Teleorman adeverință cu grupa de munca și am obținut grupă de muncă specială pentru toți cei 16 ani și 7 zile lucrați în sistemul militar.Am depus adeverința la Casa județeană de pensii Teleorman,unde mi-au fost recunoscuți doar 9 ani și 8 luni lucrați în grupa 1 de muncă,respectiv pâna la 1 aprilie 2001.În luna noiembrie 2018 am mers la Spitalul Militar Central Bucuresti,unde am solicitat să fiu investigat și încadrat în grad de invaliditate.Am obținut gradul 3 de invaliditate la fel cu cel din sistemul public și am depus cerere de acordare a pensiei de invaliditate către Casa Sectorială de pensii a MapN.Mi s-a admis cererea de pensionare și s-a emis Decizia nr.168383/1 din 23 01 2019,nr.mandat 35551638 a Casei Sectoriale de pensii a MapN,în cuantum de 1461 lei,cu mențiunea ca "aceasta va fi pusă în plată după prezentarea uneu decizii privind recalcularea drepturilor în sistemul public și eliminarea stagiilor de cotizare în sistemul militar".Am făcut cerere către Casa județeană de pensii Teleorman și mi sa răspuns că întrucât am deschis dreptul la pensie de invaliditate în anul 2009 în baza legii 19/2000, nu mai au bază legală să-mi separe stagiile de cotizare militar și civil datorită OUG 103/2017 care a modificat art 192 din Legea 263/2010(legea pensiilor)în sensul că:"persoanele care au acordat dreptul de pensie în perioada 01 ianuarie 2011 - 31 decembrie 2015 pot solicita separarea stagiilor de cotizare,militar si civil".În decizia emisă de Casa sectorială de pensii a MapN mi s-au recunoscut toți cei 16 ani și 7 zile ca fiind lucrați în condiții speciale,având o vechime cumulată de peste 25 de ani.În anul 2019 am primit Semnul onorific pentru 15 ani lucrați în sistemul militar și legitimația de Veteran.Am depus cerere la Casa sectorială de pensii a MapN pentru includerea la calcul a Semnului Onorific,și s-a emis o noua decizie cu includerea acestuia dar tot cu mențiunea anterioară de prezentare a unei decizii privind eliminarea stagiilor de cotizare lucrate în sistemul militar.Am mers în audiență la directorul Casei de pensii Teleorman și am întrebat dacă pot renunța la pensia din sistemul public(856 lei) în favoarea celei militare(1461 lei) și mi s-a răspuns ca nu se poate acest lucru.In anul 2018 împreună cu alți 117 foști militari trecuți în rezervă din motive neimputabile,am chemat în judecată Ministerul Apărării Naționale și Consiliul Național pentru Combaterea Discriminării pentru faptul ca militarii trecuți în rezervă nu puteau beneficia de reducerea vârstei de pensionare prin scăderea grupei de muncă la fel cu militarii aflați în activitateAm obținut aviz favorabil de la CNCD,s-a recunoscut discriminarea.În anul 2020 oamenii politici au realizat că am fost discriminați și axest lucru s-a concretizat prin apariția legii 69/2020,care modifică art.21 din legea 223/2015,în sensul că beneficiază de scăderea grupei de muncă și militarii trecuți în rezervă din motive neimputabile.Am făcut cerere de pensionare pentru limită de vârstă catre Casa de Pensii sectorială a MapN și mi s-a răspuns că:"Întrucât nu am depus o decizie privind eliminarea stagiului de cotizare militar,așa cum mi s-a cerut,nu am calitatea de pensionar militar și deci cererea mea nu are temei legal" Mă gândesc că nu este în regulă să merg la revizuire în fiecare an în sistemul public de pensii atâta timp cât întrunesc toate condițiile pentru a beneficia de pensie militară pentru limită de vârstă din sistemul militar. Nu înțeleg cum oug 103/2017 poate lăsa fără conținut o lege organică cum este legea 223/2015 și legea 69/2020 Nu înțeleg cum o lege trecută prin parlament și creată exact pentru cei aflați în situația mea(legea 69/2020)...nu mă ajută cu nimic.Întrucât nu mai pot face o nouă opțiune,conf.anexei din legea 223/2015,(în cazul meu 58 de ani și 10 luni,născut în luna august 1967,ci va trebui să aștept vârsta de 65 de ani...asta în timp ce toți ceilalți colegi dați afară din motive neimputabile lor și nu numai,vor fi de mult pensionari militari.Intrebare:Dacă nu mă prezint la revizuire pensie din sistemul public și trec 12 luni pot beneficia de pensie militara de invaliditate?