avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1125 soluții astăzi

Marți, 11 februarie, are loc evenimentul: Negocierea colectivă - Alegerea reprezentanților angajaților și provocările practice. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Contract Școală după Școală .Bună ziua! Sunt ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Contract Școală după Școală .Bună ziua! Sunt profesor în cadrul unei școli gimnaziale din ...

Bună ziua! Sunt profesor în cadrul unei școli gimnaziale din mediul rural. In luna aprilie a acestui an am inceput activitățile remediile din cadrul proiectului de tip Școală după Școală derulat prin Ministerul educației. Acum in data de 4 iunie s- au adus spre semnat contractele individuale în care apare faptul că acest contract încetează în 31 august 2021. Eu nu doresc sa continui activitatea și în vacanță ( iulie- august). Ar trebui sa- l semnez pentru a beneficia de banii obținuți pe orele efectuate. Intrebarea mea e daca pot face o cerere către conducerea școlii prin care îmi anunț demisia începând cu 1 iulie? Menționez că nu am fost plătiți până acum iar în contract este stipulat faptul că salariul este de 100 Ron brut pe oră și limita max. a orelor de efectuat este de 60 ore pe luna. Voi putea beneficia de plata orelor efectuate până acum? Va mulțumesc!
Ultima modificare: Vineri, 4 Iunie 2021
ioanaxlay, utilizator
Cel mai recent răspuns: ioanaxlay , utilizator 08:42, 5 Iunie 2021
Puteti face o cerere către conducerea școlii prin care va dati demisia începând cu 1 iulie. Insa atentie, demisia poate fi cu sau fara preaviz .

Angajatorul este obligat sa va plateasca drepturile salariale aferente pana la data incetarii c.i.m. la data stabilita in c.i.m. pentru plata salariului.
Ultima modificare: Sâmbătă, 5 Iunie 2021
Cornel Vasile, Consilier juridic
Va mulțumesc pentru răspuns!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură