POPA GHEORGHE a scris:
Angajatorul avizeaza nota si comunica personal, telefonic sau nominalizeaza o alta persoana (de regula lucratorul desemnat) sa comunice telefonic.
Mentiunea comunicarii se face in registrul special (anexa 13 la HG nr. 1425/ 2006 cu modificarile si completarile ulterioare) tinut de catre lucratorul desemnat.
Nu prea am inteles la ce registru va referiti.
Comunicarea evenimentelor se face prin transmiterea fisei de comunicare (inregistrata si datata la ITM ) care este prezentata in anexa nr. 13.. Comunicarea telefonica nu este prevazuta in legislatie, ea se realizeaza de regula in cazul accidentelor mortale dar oficial ramane comunicarea prin fisa de comunicare. Comunicarea telefonica se face pentru a se putea declansa cat mai repede cercetarea la fata locului de catre inspectorii de munca.
Art. 109 din NM de aplicare a Legii 319/2006 aprobate prin HG 1425/2006
Comunicarea evenimentelor va cuprinde cel putin urmatoarele informatii,
conform modelului prevazut in anexa nr. 13:
Comunicarea se face de angajator nu de SEPP.