avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 812 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Blocarea unui număr de telefon reprezintă ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Blocarea unui număr de telefon reprezintă discriminare?

Sunt client, abonat pentru un an al unei platforme pentru cumpărături online, (nu dau numele pentru a nu se considera că, doresc să discreditez pe cineva), însă aceștia mi-au blocat numărul de telefon aferent contului meu fără să-mi aducă la cunoștință cauza - efect.
Am cerut de nenumărate ori lămuriri despre blocare numărului de telefon, dar nu am primit nimic concret, decât că aș fi făcut un "abuz" "ați sunat de foarte multe ori"
-Corect, am sunat la nr. lor de telefon dedicat pentru reclamații, raportând diverse lucruri legate de comenzi cum ar fi:, lipsă accesorii, produse defecte, înlocuite, necorespunzătoare... etc.
În prezent încarc altă cartelă pentru ai suna și reclama diversele probleme atunci când este necesar. (Fac cumpărături de pe site-ul lor, sunt clientul lor din 2016, anul acesta am făcut un abonament)
(În termeni și condițiile lor este menționat sesizarea în maxim 48 de ore, a oricărei probleme legată de ceea ce ai cumpărat)
Din data de 12 martie 2021 aștept motivul pentru care mi-au blocat nr de telefon.. până acum am primit doar păreri , probabil că... x și că y .. nimic cert.
Eu o consider o măsură discriminatorie în comparație cu ceilalți clienții, abonați. Mai ales că era și a rămas nerezolvate sesizări reclamate în legătură cu niște produse
Nu exista nicăieri în termeni-condițiile lor faptul că poți fi blocat dacă suni de mai multe ori pentru sesizări..
SOS -Ce ar trebui să fac?

Ultima modificare: Sâmbătă, 12 Iunie 2021
Cretu Jan Marian, utilizator
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
cred ca sunteti visul oricarui comerciant. Tot e bine ca puteti reclama si de pe alte numere.
As fi dorit să fiu un virus, aceștia nu au sentimente nici nu sunt ființe vii, ..dar nu sunt, sunt doar o persoană care nu intelege de ce trebuie să primească în loc de un produs nou, un produs resigilat, să vină cu lipsuri, să nu fie livrat la timpul potrivit.. Etc. Nu voi oferi posibilitatea unora să facă ce vor ei cu/pe banii mei. :)
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
fiind vb de cumparaturi on line , le puteti da retur fara sa ii sunati de enspe ori.

As fi dorit să fiu un virus

am vazut acum la sterse de cate ori s-a postat mesajul, daca le vedeam postate, credeam ca ati si devenit :)
Ultima modificare: Duminică, 13 Iunie 2021
gi-jane2, moderator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Favorizarea fraudelor in telefonia mobila grobianu grobianu Pe scurt, am fost escrocat telefonic, prin metoda reancarcarii unui cont pre-pay, cu 100 euro de catre un individ care s-a dat drept angajat al ... (vezi toată discuția)
Apeluri telefonice de la un necunoscut lilianahristova lilianahristova Buna ziua,ma confrunt cu o situatie destul de neplacuta pentru mine si familia mea si as vrea sa aflu ce as putea face.Un individ suna incontinu,zi-noapte...., ... (vezi toată discuția)
Facturare abuziva furnizor telefonie Raff39 Raff39 Am o intrebare care ma framanta. Poate telefonul meu sa-mi trimita singur peste 850 de sms-uri in decurs de 24 ore? Precizez ca sms-urile au fost trimise de pe ... (vezi toată discuția)