Sunt client, abonat pentru un an al unei platforme pentru cumpărături online, (nu dau numele pentru a nu se considera că, doresc să discreditez pe cineva), însă aceștia mi-au blocat numărul de telefon aferent contului meu fără să-mi aducă la cunoștință cauza - efect.
Am cerut de nenumărate ori lămuriri despre blocare numărului de telefon, dar nu am primit nimic concret, decât că aș fi făcut un "abuz" "ați sunat de foarte multe ori"
-Corect, am sunat la nr. lor de telefon dedicat pentru reclamații, raportând diverse lucruri legate de comenzi cum ar fi:, lipsă accesorii, produse defecte, înlocuite, necorespunzătoare... etc.
În prezent încarc altă cartelă pentru ai suna și reclama diversele probleme atunci când este necesar. (Fac cumpărături de pe site-ul lor, sunt clientul lor din 2016, anul acesta am făcut un abonament)
(În termeni și condițiile lor este menționat sesizarea în maxim 48 de ore, a oricărei probleme legată de ceea ce ai cumpărat)
Din data de 12 martie 2021 aștept motivul pentru care mi-au blocat nr de telefon.. până acum am primit doar păreri , probabil că... x și că y .. nimic cert.
Eu o consider o măsură discriminatorie în comparație cu ceilalți clienții, abonați. Mai ales că era și a rămas nerezolvate sesizări reclamate în legătură cu niște produse
Nu exista nicăieri în termeni-condițiile lor faptul că poți fi blocat dacă suni de mai multe ori pentru sesizări..
SOS -Ce ar trebui să fac?
As fi dorit să fiu un virus, aceștia nu au sentimente nici nu sunt ființe vii, ..dar nu sunt, sunt doar o persoană care nu intelege de ce trebuie să primească în loc de un produs nou, un produs resigilat, să vină cu lipsuri, să nu fie livrat la timpul potrivit.. Etc. Nu voi oferi posibilitatea unora să facă ce vor ei cu/pe banii mei. :)