Am o intrebare care ma framanta.
Poate telefonul meu sa-mi trimita singur peste 850 de sms-uri in decurs de 24 ore?
Precizez ca sms-urile au fost trimise de pe numarul meu de , catre numarul meu de . Stiu ca suna ciudat dar asta este adevarul.
Are cineva idee ce ar fi putut cauza acest lucru?
Am sunat la 411 in ziua cand primeam de la numarul meu sms-uri incontinuu si le-am explicat situatia. Domnisoara de la serviciul clienti mi-a spus ca sunt probleme cu sistemul lor si cartela mea sim are o problema, spunadu-mi sa ma duc la primul shop sa mi se schimbe cartela sim. Tot odata i-am spus ca deja am fost taxat si aveam un cost suplimentar in jur de 21 de Eur. Dupa circa o ora am ajuns la un shop, le-am explicat si lor situatie(au fost foarte mirati de problema mea), schimbandu-mi cartela sim, dupa care nu am mai avut probleme.
Interogand cronosul mai spre seara zilei respective aveam deja un cots suplimentar de aroape 50 Eur(253ron) din cauza acestor mesaje pe care *mi le-am trmis singur...834 in total).
Am revenit ci un apel la 411, rugandui sa faca corectura de rigoare in factura care urma sa o primesc, respectiv sa mi se storneze suma care a generat costul suplimentar. Dupa cateva zile, am primit un telefon de la un reprezentant , suport tehnic, precizandu-mi ca problema pe care am avut-o a fost din 3 motive, existenta unui virus in telefonul meu, o aplicatie sau softul. L-am intrebat de ce exclude si posibilitatea ca vina sa fie de la ei asa cum mi s-a spus intial de operatoare de la 411.
Dupa aceea am sunat la reprezenta [ marca telefon] Romania, explicandu-le problema intampinata si raspunsul celor de la tehnic . Reprezentantul Samsung, m-ia spus ca nu exista vreun virus care sa genereze transmiterea de sms-uri de la si catre acelasi numar de telefon. Ca nu exista o aplicatie care sa faca acelasi lucru si sa ma duc le sercice-ul sa verifice si softul telefonul, ceea ce am si facut solicitand dupa verificare si un raspuns scris. In acest raspuns scris era precizat ca telefonul nu prezenta probleme de soft sau de alta natura sa poate genera singur trimiterea de catre unui numar de telefon sms-uri catre acelasi numar. Tot odata mi-a spus ca sms-urile primite sunt numai in Inbox si ca nu se regasesc si in Sentbox, ceea ce asa ar fi trebuit sa fie normal. Cireasa de pe tort a fost aceea ca telefonul fiind dual sim cei de la service mi-au spus ca daca ar fi fost o problema cu telefonul ar fi trebuit sa patesc acelasi lucru si cu cea de a doua cartela din telefon, cea de alt furnizor, adica sa primesc mesaje si de la aceasta, ceea ce nu sa intamplat.
Plecand impact de la ei ci ideea ca telefonul nu a avut si nu are vreo problema, am revenit cu un apel la serviciul tehnic , in care le-am relatat si faza cu Inbox xi Sentbox si cea cu cea de-a a doua cartela din telefon , precizandu-le ca telefonul este dual sim, la care am primit raspunsul ca el nu este in masura sa-mi raspunde la aceste intrebari logice si ca raspunsul oficial al firmei este ca telefonul este de vina, chiar si dupa ce i-am spus ca dupa schimbarea cartelei sim nu am mai avut probleme.
Deci a ramas ca eu sunt de vina si ca voi trebui sa platesc costul suplimentar generat de trimiterea celor 834 de mesaje in 24 de ore mie insumi.
Tot odata i-am transimis celui de la tehnic ca voi da firma in judecata si si eventual voi face si o plangere penala pentru inselatorie. Acest reprezentant, s-a suparat foarte tare spunadu-mi ca convorbirea este inregistrata si ca l-am *amentitat personal*(acestea fiind cuvintele lui) pentru faptul ca imi rezerv dreptul sa fac plangere penala si ca osa-i dau in judecata. Pentru acest fapt el a considerat ca l-am ameninat.
Daca cineva are vreo idee sau vreo solutie cum pot iesi din aceasta problema.
Vreau sa-i dau in judecata, pentru ca din 1997 le tot inghit furturile pe care mi le-au facut mie cat si majoritatea clientilor, chiar daca procesul va dura 10 ani, nu ma voi lasa, voi merge mai departe si le voi face reclama negativa pe unde voi putea ca m-au furat.
Astept sugestii din parte celor in masura.....va multumesc
[ incercati sa nu mai mentionati in mesajele dvs numele societatilor implicate, multumesc]
Inseamna ca nu ati citit ce am scris, nu am ce explicatii sa mai cer, cand deja am primit raspunsul ca telefonul este de vina, fapt infirmat de firma producatoare.
Cu raspunsul furnizorului de telefonie si cel primit de la reprezentanta aparatului, depuneti o reclamatie la protectia consumatorului.
Apoi, functie de raspunsul acestora, va indreptati catre instanta.
E necesar sa apelati la mediator in prealabil macar pentru o sedinta de informare.
Inseamna ca nu ati citit ce am scris, nu am ce explicatii sa mai cer, cand deja am primit raspunsul ca telefonul este de vina, fapt infirmat de firma producatoare.
Telefonul nu poate fi de vina.
Deschideti proces si sa dovedeasca ca este telefonul de vina.
Incercati sa nu scrieti prea mult pt ca nimeni nu citeste daca scrieti un roman.
Daca vreti sa primiti raspuns scrieti 10 pagini in 3 randuri.
Blocare cartela sim
iulipaul
am o cartela sim orange si pe data de 17.01.2014 mi-a fost blocata,am fost la un orange shop si mi s-a spus ca e blocata pe motiv de frauda si m-i s-a spus sa ... (vezi toată discuția)