avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 909 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Probleme cu o societate de telefonie mobila
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Probleme cu o societate de telefonie mobila

''Numarul tau, 074xxxxxxx, este selectat sa participe, duminica, xx.06, la prima extragere pentru un Volkswagen Polo FARA A PLATI acest SMS! Trimite acum DA la 448 si nu rata tragerea la sorti. Primesti 17 SMS-uri nationale'' Expeditor serviciul 123 .
Nu raspundeti la SMS-urile de acest gen.

Am primit si eu un astfel de SMS, am raspuns, am primit cele 17 SMS nationale de la societatea de telefonie mobila. Dupa acea am primit SMS-uri cu intrebari tip ''Concurs de cultura generala'' imbecil de usoare, am mai raspuns la cateva, am mai primit 50 de SMS-uri nationale. Toate intrebarile ofereau puncte transformabile in sume de 25000euro sau 80000euro plus acel Volkswagen. Am luat-o drept joc mai ales ca primeam SMS-uri ''nationale'' asa ca intr-o zi am jucat si mai tare, raspunzand la si mai multe intrebari. Am primit 4750 SMS-uri nationale. In ziua acea a inceput calvarul. Societatea mi-a suspendat postul telefonic pentru neplata abonamentului. In treacat fie spus numai ce-l platisem cateva zile in urma. Am sunat la 411, mi s-a spus ca intrucat sunt dator cu suma de 600 lei pentru SMS-uri, mi sa suspendat postul telephonic. ''Bine dar mi-ati dat 4700 de SMS-uri nationale''? ''Acelea sunt in concursul 123 nu pentru noi, le folositi dumneavoastra in alte retele''. Am platit cei 600 lei, fara factura ca plata anticipata, dar intrucat durata de finalizare a contractului era prin aprilie am solicitat incheierea relatiilor contractuale cu firma de telefonie mobila. Credeti ca sa terminat? Nu, am primit in continuare SMS-uri pe care le stergeam cu naduf, pana intr-o zi cand ma sunat societatea si dintr-o negociere in care tot eu am cazut de fraier am acceptat o prelungire a contractului de 6 luni pentru un abonament de 5 euro cu 1500minute, 1500sms-uri, 75 minute nationale, acesta era cu un fel de sim Prepay negrefabil de cheltuieli aditionale. Am primit SMS de multumire pentru acceptarea ''noului abonament'' . si ca omul m-am dus pe site-ul societatii la''contul meu'' unde apaream in continuare cu o datorie de -600 de lei langa care scria ca nu am datorii fata de acestia, si in ''cronos'' apaream cu cele 200 de minute care le aveam de obicei, 4300 SMS-uri neconsumate, etc. Potrivit intelegerii, noua cartela SIM trebuia sa o introduce pe 01.07.2012. Asa am procedat in consecinta si de curiozitate m-am dus din nou in contul meu, toate notatiile de la facturi si cronos fusesera inlocuite cu cele referitoare la noua cartela SIM dar datoria de plata s-a transformat din -600 lei in 544lei facturabili. De asemeni cartela de 5 euro, devenise cartela de 6.91 euro. AM solicitat din nou un denunt unilateral la acest contract incheiat la telefon si mi s-a raspuns in scris ceva in sensul ca nu ei au adaugat TVA de 24% la abonamente, deci nu ma pot folosi de aceasta pentru denuntarea contractului. Va rog, NU FACETI CA MINE!
Daca totusi cineva poate sa-mi dea un sfat, ii multumesc. Am incercat sa ma adresez avocat.net ca raspuns la un newsleter trimis si mesajul meu a fost rejectat (???????????????????)
Ultima modificare: Marți, 3 Iulie 2012
Ares-3, moderator
Cel mai recent răspuns: Ares-3 , moderator 13:07, 3 Iulie 2012
Am incercat sa inteleg ce ne-ati scris, insa recunosc ca imi este tare greu. As zice ca ar trebui sa va adresati in scris companiei, sa cereti verificarea contului dvs. pentru ca sunt niste aspecte care mi se par cel putin ciudate:
- suspendarea unui abonament cu plata la zi
- cum de ati platit fara sa ''comentati'' cei 600 de lei, fara sa aveti factura
- daca ziceti ca cei 600 au aparut cu - (deci plata in avans) iar apoi aveati 544 de platit... asta inseamna ca datoria dvs. fatza de firma a fost de 1144 lei, din care s-au scazut cei 600 pe care ii depuseseti deja... deci nu, ceva nu se potriveste sau este peste puterile mele de intelegere.

Daca dvs. considerati ca ati fost nedreptatit, cititi acest topic in care sunt detaliate conditiile intocmirii unei reclamatii catre ANPC - poate va este de folos:
www.avocatnet.ro/content/for...

In legatura cu intrebarea pe care ati vrut sa o trimiteti pe mail: puneti intrebarile dvs. in forum pentru ca de aceea a fost creat - redactia Avocatnet.ro (de unde se trimit newsletters-urile) se ocupa cu altceva. Multumesc.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Fara sanse in fata unei fraude in telefonie mobila ranyabv ranyabv Buna ziua. In luna iulie a acestui an persoane necunoscute mie si-au incarcat 2 cartele pre-pay folosindu-se de contul meu intr-o retea de telefonie mobila (cu ... (vezi toată discuția)
Facturare abuziva telefonie mobila m.i. m.i. Buna ziua, As dori sa contiunui discutia cu privire la factura de telefonie mobile, incarcata in mod abuziv cu mesaje enjoy divertisment pe care nu le ... (vezi toată discuția)
Factura de telefon incarcata GHEORGHIU RAMIRO GABRIEL GHEORGHIU RAMIRO GABRIEL Am abonament cu o firma de telefonie mobila , in iunie am cerut un nou SIM. Am primit SIM-ul sigilat, asa il am si acum si cu toate acestea in factura ... (vezi toată discuția)