Buna ziua,
Va rog sa-mi scrieti si mie pasii pe care trebuie sa-i parcurg in cazul suspendarii unei firme cu asociat unic si un angajat pe perioada nedeterminata, avand in vedere ca firma nu mai are activitate si nu-i mai poate plati darile angajatului incepand cu 01.02.2010?
Ce taxe trebuie sa platesc si ce acte trebuie sa depun in acest scop.
Va multumesc
Buna ziua !
Procedural este simplu :
Documente necesare pentru înregistrarea în registrul comerţului a menţiunilor privind suspendarea temporară a activităţii/reluarea activităţii unei firme sunt:
1. Cerere de înregistrare (original);
2. Hotărârea adunării generale a asociaţilor/acţionarilor/decizia asociatului unic privind suspendarea temporară a activităţii sau reluarea activităţii soc.com. (original);Hotărârea A.G.A, sau decizia asociatului unic de suspendare temporara/ reluare a activitatii trebuie sa indeplineasca o serie de conditii de fond si forma si pentru aceasta va cuprinde, printre altele: antetul firmei, numarul şi data, semnăturile persoanelor abilitate.
3. Dacă este cazul, împuternicire specială sau avocaţială pentru persoanele desemnate să îndeplinească formalităţile legale (original);
4. Dovezile privind plata taxelor/tarifelor legale:
Potrivit art. 237 alin. (2) din Legea nr. 31/1990, republicată, durata de suspendare nu poate depăşi 3 ani.
Hotărârea AGA poate fi încheiată sub semnătură privată. Forma autentică a actului de suspendare este obligatorie în cazul SNC sau SCS;
Problema va fi cu angajatul. Daca puteti sa- l convingeti sa-si dea demisia este simplu, daca nu.... procedura este mai complicata.
Cu stima !
Suspendare firma
MISKI
Buna ziua!
Ce pasi trebuie sa urmez pentru a suspenda activitatea unei societati comerciale pe o perioada de 2 ani si 11 luni? Care sunt costurile?
Va ... (vezi toată discuția)
Modificare firma
ameliaradoi
Avem o firma infiintata cu asociat unic dar pe numele unei rude apropiate si vrem sa o trecem pe numele nostru (2 asociati). Care sunt pasii care trebuie ... (vezi toată discuția)