Buna ziua,
Nu as vrea sa para că țin partea unității service, însă se știe că sunt întârzieri în livrari, atât la piese cât și la autovehicule. Acum sunt doua variante: fie le acordați înțelegere și așteptați, fie faceți o reclamație la ANPC, la care sa atașați talonul mașinii și dovada intrării în service (fisa de transport semnată de service sau comanda de intrare în service).
Succes!
roalex1982 a scris:
Masina a fost dusa cu platforma la reprezentanta VW din Brasov in data de 15 iulie. Singurul lor angajat instruit pe masini electrice era in concediu pana in data de 2 august. In 3 august s a facut diagnosticul mașinii si mi sa spus ca sunt probleme cu bateria si sau comandat 4 module ale bateriei. Nici pana astazi nu au venit!!! Mașina este tot in service.
Livius Laslau a scris:
Buna seara,
Termenul de soluționare este de 15 zile de la data la care ați adus la cunoștință lipsa conformității. Aveți vreo dovadă în acest sens?
Succes!