Nu ați citit în link-urile pe care vi le-am pus, dar mai bine așa. M-am grăbit și nu am răspuns corect - debranșarea peste trei luni (din noiembrie încolo) e permisă doar de la curent și gaze, nu și la apă.
Potrivit OUG 70/2020, care a fost modificată zilele trecute,
nu au voie să vă debranșeze cât timp este stare de alertă.
[ link extern ]
Articolul 72
(1) Abrogat.
(la 06-08-2021, Alineatul (1) din Articolul 72 , Punctul XVI. a fost abrogat de Articolul I din ORDONANȚA DE URGENȚĂ nr. 84 din 5 august 2021, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 768 din 06 august 2021 )
(2)
Pe perioada stării de alertă, operatorii de apă, canal și salubritate asigură continuitatea furnizarea serviciilor de utilități respective, iar în situația în care este incident un motiv de debranșare/deconectare, amână efectuarea acestei operațiuni până la încetarea stării de alertă.
Îmi mențin sfatul: puneți-le în vedere că sunt obligați să respecte legislația, respectiv OUG 70/2020. O soluție de rezolvare pentru viitor ar fi cea propusă de d-na ynocentta - angajament de plată și asociație de proprietari - iar alta contorizare individuală, ca să plătească fiecare cât consumă. Nu e deloc în regulă să stați așa și să plătiți, sau nu, la grămadă.
Numai că orice ați alege, datoria deja existentă tot trebuie plătită.