avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 733 soluții astăzi

Marți, 4 martie, are loc evenimentul: Politica privind prevenirea hărțuirii la locul de muncă - De la concept la implementare practică. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Buna ziua! Sunt medic intr-un spital mic cu doua linii ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Buna ziua! Sunt medic intr-un spital mic cu doua linii de garda ...

Buna ziua! Sunt medic intr-un spital mic cu doua linii de garda si se doreste introducerea obligativitatii garzii la domiciliu. Este legala aceasta masura?
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 16:46, 18 August 2021
Asigurarea continuităţii asistenţei medicale este obligatorie pentru unităţile sanitare publice din sectorul sanitar şi se asigură prin serviciul de gardă.

Continuitatea asistenţei medicale se poate asigura şi prin gardă la domiciliu.

Garda la domiciliu se organizează, în zilele lucrătoare, între ora de terminare a programului stabilit pentru activitatea curentă a medicilor din cursul dimineţii şi ora de începere a programului de dimineaţă din ziua următoare.

se poate asigura = in opinia mea, nu este obligatorie.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Reglementări gărzi a.t.i. 3xil3 3xil3 buna seara.imi puteti spune va rog de cati medici in specialitatea anestezie si terapie intensiva este nevoie pentru efectuarea de garzi intr-un spital de ... (vezi toată discuția)
C.m.i. cim ?? denisa2011 denisa2011 Buna ziua Am de facut un cim la un dr pe CMI, cu cate ore au ei dreptul sa lucreze?8 sau 6 ore/zi?cum se face un cim?este cf Codului Muncii sau mai au ceva in ... (vezi toată discuția)