avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 902 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Bună dimineața!Locuiesc într-un oraș diferit de ...
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Bună dimineața!Locuiesc într-un oraș diferit de zona unde ...

Bună dimineața!Locuiesc într-un oraș diferit de zona unde am speța.In orașul unde se instrumentează cazul am dat la politie prima declarație.Dupa un timp,trebuia sa fiu chemat sa primesc înștiințarea ca din suspect devin inculpat.Intre timp m am operat și sunt în concediu medical pana spre sfârșitul anului,asa ca nu ma pot prezenta,neavand voie sa ma deplasez.Azi a venit polițistul din celalalt oraș și a adus actul pe care l am semnat precum ca am luat la cunoștință ca devin inculpat.A venit cu mașina proprie,civil și a zis ca mai are treaba în orașul în care locuiesc și ca îl bate la cap avocatul celeilalte părți,precum și prim procurorul.Intrebarea mea este dacă s a procedat legal.Va mulțumesc!
Cel mai recent răspuns: CLAUDIU LASCOSCHI , Avocat 09:13, 26 August 2021
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Trebuie ca avocatul dvs. sa verifice la dosar.
Exista posibilitatea de a se proceda in acest mod dar trebuie verificat la dosar.
Și partea adversa are drepturi și nu numai inculpatul.
Și organul de urmărire penală are drepturi și obligații juridice, ar fi bine sa stiti.
Ultima modificare: Joi, 26 August 2021
CLAUDIU LASCOSCHI, Avocat

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Instiintare de la serviciul de investigare a fraudelor loti75 loti75 buna ziua, am primit o instiintare de la serviciul de investigare a fraudelor in vederea predarii unei citatii in legatura cu un dosar. Daca instiintarea este ... (vezi toată discuția)