Bună ziua,
În prima parte a lunii august 2021, am fost plecată împreună cu un grup de prieteni într-o călătorie prin țară, care a inclus și vizitarea zonei de nord (Satu Mare, Sighetu Marmației, Gura Humorului).
Ultima factură Telekom, în valoare de aproximativ 400 de lei, include servicii de roaming de 300 de lei deși nu am părăsit țara în niciun moment.
Am formulat plângere către Telekom, iar în răspunsul primit am fost pe larg informată că firma nu este răspunzătoare pentru utilizarea accidentală a serviciului de roaming de către abonat, atunci când acesta se află pe teritoriul României, în zone de graniță, și că am fost corect tarifată pentru „trafic date roaming și convorbiri roaming în Ucraina și Moldova”, deși eu nu am părăsit teritoriul României. Legat de nemulțumirea mea, privind serviciul de roaming taxat în Satu Mare, Sighet și Humorului, Telekom menționează, de asemenea, că „Roamingul involuntar poate apărea în localitățile de graniță de pe teritoriul României numai în cazul în care utilizatorii au activat serviciul de roaming, iar telefonul mobil sau tableta sunt setate pe identificarea automată a rețelei, caz în care echipamentul mobil se va conecta automat la rețeaua operatorului cu cel mai bun semnal în punctul în care se află utilizatorul.” Deci, la Satu Mare, Sighetu Marmației, Gura Humorului, rețelele de telefonie din Moldova și Ucraina au semnal mai bun decât Telekom! Mai mare râsul!
Practic, Telekom recunoaște că oferă servicii de calitate îndoielnică și că furnizorii din statele vecine au semnal mai bun la noi acasă!
În continuare, firma de telefonie explică, pe două pagini, detalii tehnice despre activarea/dezactivarea opțiunii de selectare automată a rețelei în zonele de graniță și își încheie misiva insistând pe faptul că factura a fost corect întocmită.
Deoarece mi se pare abuziv din partea Telekom și nefiresc să plătesc servicii de roaming când nu am părăsit țara, aș dori să știu ce opțiuni am.
Vă mulțumesc!
Cel mai recent răspuns:
Emilika40 , utilizator
11:17, 7 Septembrie 2021