As dori sa stiu cum ar trebui sa procedez in situatia aceasta:
Doresc sa vand prin intermediul unui magazin online corpuri de iluminat care nu vor fi disponibile pe stocul magazinului meu ci in stocul furnizorilor din strainatate(tari membre UE).
Modalitatea de lucru as dori sa fie urmatoarea:
-clientul plaseaza comada pe site si achita online cu card bancar sau prin transfer bancar
-dupa efectuarea platii eu transmit comanda la furnizor, platesc factura si acesta imi livreaza produsele
-eu primesc produsele si le livrez clientului
Cum trebuie procedat in aceasta situatie pentru emiterea facturii fiscale daca plata produselor este facuta inainte ca acestea sa fie pe stoc si inainte de primirea facturii de achizitie?
Este obligatoriu sa fac nir cand produsele ajung la mine?
Nu ar trebui ca factura fiscala sa fie facuta pe baza produselor inregistrate in gestiune?
Ce se intampla daca produsele au termen de livrare mai mult de o luna si la finalul acesteia nu am o factura care sa justifice suma intrata pe extrasul bancar?
Va multumesc si sper ca ma puteti ajuta cu niste raspunsuri.
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.