avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 284 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Nu am primit nici acum, după un an și sase luni, ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Nu am primit nici acum, după un an și sase luni, returnarea ...

Nu am primit nici acum, după un an și sase luni, returnarea sumei plătite pentru un zbor anulat in 2020 din cauza pandemiei. Zborul era pe ruta București Milano și retur in aprilie 2020.
L am rezervat și plătit prin Vola.ro care îmi răspunde la numeroasele sesizări că nu primește banii de la compania aeriana, dar nu îmi trimite nimic scris cu refuzul companiei. Nu pot face sesizări nici la Protecția consumatorilor pt că Vola nu are date despre firma prezentate pe site pe care trebuie sa le completez. Unde mai pot face sesizari?
Cel mai recent răspuns: Ionut.ion , utilizator 08:49, 12 Octombrie 2021
Scrieti numele site-ului/firmei in reclamatie, spuneti ca nu are o adresa de contact... si contacteaza cei de la ANPC

Am gasit asta:
[ link extern ]
Ultima modificare: Marți, 12 Octombrie 2021
Ionut.ion, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Recuperare sums unadministrator unadministrator Am rezervat în februarie un zbor dus intors Milano în perioada 04-10. 06. Am plătit și o suma reprezentând asigurarea. Deoarece zborul a fost anulat din ... (vezi toată discuția)
Modificare zbor wizz air Helena21 Helena21 Buna ziua. În data de 11.03.2018 am cumpărat un bilet de avion dus-întors pe ruta Bucureşti-Lisabona, pentru perioada 24.05.2018-29.05.2018. În data de ... (vezi toată discuția)
Anulare zbor tiberiu.bastic@gmail.com tiberiu.bastic@gmail.com Buna ziua, la inceputul lui aprilie a.c. am cumparat online 2 bilete de avion de la o agentie de turism.. Am primit pe email factura si dovada platiide la ... (vezi toată discuția)