avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 401 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Buna ziua, Am plecat din Romania la varsta de 6 luni ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Buna ziua, Am plecat din Romania la varsta de 6 luni si mi-am ...

Buna ziua, Am plecat din Romania la varsta de 6 luni si mi-am facut toata scolarizarea in AUSTRALIA - gradinita, scoala primara, secundara, cillege, scoala post liceala (TAFE, 4 ani, specializat in Children Services, educator calificat sa lucrez cu copii de la 0 la 12 ani) si Griffith University - Public Health, 4 ani. Sunt de cativa ani in Romania si lucrez ca educator/prof de engleza la gradinite private. Cum pot obtine titlul de invatator sau pedagog pentru scoala primara (clasele I - IV sau/si V - VII.? Multumesc, Emilarion45@gmail.com
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 16:45, 25 Octombrie 2021
Ar trebui sa va echivalati mai intai studiile ... intrebati la CNRED
[ link extern ]

Dupa echivalare intrebati I.S.J. sau Ministerul Educatiei cum puteti obtine obtine titlul de invatator sau pedagog pentru scoala primara (clasele I - IV sau/si V - VII.
Ultima modificare: Luni, 25 Octombrie 2021
Cornel Vasile, Consilier juridic
Multumesc ptr raspuns. In 2014, am incercat sa-mi echivalez cele doua diplome obtinute la TAFE (Technical and Further Education) si dupa multe discutii in care mi s-a spus ca nu exista o echivalare a acestor cursuri pentru Romania, mi-au dat o Atestatie precum ca sunt Educator si Puericultor. Vreau sa sper ca intre timp, s-au mai adaptat dar CNRED lucreaza (sau au lucrat) foarte incet de aceia doream sa stiu daca exista si alta posibilitate de a-mi echivala studiile avand in vedere ca de 7 ani lucrez ca profesor de engleza la privat. La stat nu vor sa stea de vorba cu mine desi ptr engleza as putea sa le fiu profesor multora care au terminat universitatea limba engleza. Multumesc, Armand