Buna ziua! In 2017 am achizitionat un apartament de la o persoana fizica. Aceasta detine si o firma care avea sediul inscris pe apartament(acest lucru l-am aflat dupa ce am inceput sa primim corespondenta pentru acea firma). La inceput, de fiecare data cand avea corespondenta, fie pe persoana fizica sau pe firma, anuntam fostul proprietar sa vina sa si-o ridice, promitand de fiecare data ca isi va muta sediul firmei la alta adresa. Au trecut 5 ani de atunci si fostul proprietar nu a facut nimic in acest sens. In continuare primim popriri si executari silite pe firma respectiva. Pot face eu ceva sa nu mai primim aceasta corespondenta? M-am saturat sa fac pe secretara sau sa imi pierd timpul returnand plicuri executarilor judecatoreati. Daca arunc corespondenta pot fi trasa la raspundere in vreun fel?
Puteti sesiza Registrul comertului si ANAF, in scris, cu confirmare de primire (prin posta) despre schimbarea proprietarului si explicati situatia existenta. Atasati documente in copie dupa act proprietate, carte de identitate, etc.