Client decedat, cum procedez ?
Am un client din alt oras, nu il cunosc personal, care a achitat in avans un produs destul de scump. Ulterior am aflat ca a decedat. Cum procedez legal / uman / etic cu avansul acestuia, intrucat nu vreau sa intru in conflict cu vreun membru al familiei daca ar suna sau cu altcineva care s-ar da drept sotia. As vrea totusi sa returnez familiei banii, are 2 copii minori, nu vreunei rude, mai ales in conditiile date. Multumesc
Pana nu se dezbate succesiunea si se stabilesc mostenitorii nu aveti cum sa returnati suma catre platitor, intrucat e decedat. Daca ati face o plata catre cineva care nu are calitatea de mostenitor ati face o plata nedatorata. Asteptati sa vi se solicite in baza unui document oficial care fac dovada calitatii de persoana indreptatita, succesor al celui decedat care sa incaseze acea suma . ....Asta daca vi se va solicita in termenul de prescriptie
Multumesc ! Ma gandeam sa dau totusi banii sotiei cumva, poate mostenirea nu se dezbate curand sau deloc. Daca asteptam dupa lege....nu stiu.... Procedura legala e foarte stufoasa.
Este problema celor din familia defunctului. Pana la urma exista si un termen de presciptie in care se poate solicita restituirea. Nu este o obligatie a dumneavoastra ca sa restituiti din proprie initiativa pretul platit de cel decedat.
Emilika40
Utilizator 8din 8 utilizatori consideră acest răspuns util
Despre ce sumă e vorba? Soția clientului a luat legătura cu dvs.?
Ținând cont că moștenitorii par să fie clari (soți+2 copii), nu văd ce probleme ulterioare ați putea avea.
Inselatorie
sally_daisy
Buna dimineata tuturor,
As dori un sfat in ceea ce priveste o situatie cu care ma confrunt si refuz sa cred ca nu exista o rezolvare.
Cu doua saptamani in ... (vezi toată discuția)