avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 828 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... Proprietar vine neanunțat
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

Proprietar vine neanunțat

Salutare,

Am o situație cu proprietarul apartamentului în care stau. Sunt student, chiriaș pentru prima dată.

Eu și colegul meu de apartament am fost plecați timp de o săptămână din apartament. Într-o seară mă văd băgat într-un grup de Whapp de către proprietar care, se pare, avea câteva nemulțumiri. El venise în apartament pentru a lăsa un colet pe care colegul meu îl rugase să îl ridice pentru el, totuși el nu ne-a întrebat dacă poate veni în apartament cât timp noi suntem plecați și nici nu ne-a cerut voie, pur și simplu s-a dus.
Apoi ne trimite poze cum că sunt vase nespălate, un geam deschis, un bec aprins, o scrumieră necurățată și câteva zgârieturi pe pereți ( care erau acolo de când am fost să vizităm apartamentul ). A început să ne certe că de ce am lăsat becul aprins și vasele nespălate, nu știu pe ce temei sau cu ce scop, a aruncat scrumiera în chiuvetă și a spus că noi am făcut-o și tot circul ce era de așteptat. Noi avem pozele pe care ea nii le-a trimis și conversațiile cu ea pe whapp. Ce putem facem în acest caz ? Sunt foarte nervos datorită atitudinii pe care a avut-o față de noi și a comportamentului total neprofesional
Cel mai recent răspuns: sadrian , utilizator 09:43, 25 Noiembrie 2021
proasta crestere din partea proprietarului !... Sa ne imaginam ca mergem la mare, la un hotel. Pai vine proprietarul hotelului sa-mi faca educatie? Daca am facut stricaciuni, la final vine si constata si ma pune la plata. El nu intelege ca prin contractul incheiat a pierdut dreptul de locuinta, are doar dreptul de proprietate. Dreptul de locuit se transfera face chiriasului!
Ultima modificare: Luni, 22 Noiembrie 2021
Dr.Virgil Dan Amza, Evaluator
12 din 12 utilizatori consideră
acest răspuns util