avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 633 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... sistarea furnizarii apei
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

sistarea furnizarii apei

blocul are 3 scari
de vreo 3-4 luni cei de la aquavas de anunta ca sunt pierderi f mari , duble fata de consumul inregistrat la citirea apometrelor de apartament
de aceleasi 3-4 luni platim 50 % pierderi ,
una dintre scari nu are nici o prb la tevile interne si cu toate astea proprietarii platesc luna de luna cu 50 % mai mult
celelalte scari . unde se pare ca sunt si prb nu iau nici o masura pt remedierea prb
acum se pune prb intreruperii furnizarii apei pana la remedierea prb
ce se poate face :1 pentru a nu mai plati pierderile "altora " ?
2. pentru a recupera platile "pierderilor " si pt a nu mai plati in viitor facturi dublate
3 cum se poate actiona impotriva aquavas in cazul sistarii apei ?
Cel mai recent răspuns: Adam Grecu , utilizator 09:36, 13 Ianuarie 2010
Nu aveti asociatie de proprietari? Comitetul, presedintele si administratorul ce pazesc?
Prima masura este sa faceti o cerere la furnizor sa vina si sa ia contorul de bransament la verificat.
Pentru scarile unde presupuneti ca sunt probleme cu tevile, comitetul sa verifice in ce consta acele probleme. Identificarea acestor probleme este primul pas pentru corijarea situatiei cu pierderile.
Daca fiecare sta in casa si se gandeste "ce-o fi cu tevile?" nu o sa se repare situatia in vecii vecilor. Amin!
contorul de bransament al scarii ?
se pare ca asociatia cu organele ei de conducere ..... doarme ....
sesizarea cu pierderile a fost facuta si asociatiei dar se pare ca locatarii celro 2 scari nu vor nici cum sa repare ....iar ceilalti sufera si prin plata in plus si fara apa
dar eu ca proprietar cu "darile la zi " ce vina am sa suport lipsa de apa din cauza altora ...
atat timp cat eu platesc consumul meu de apa , nu am tevi interioare sparte prin care sunt pierderi si nu aduc atingere celorlati consumatori ...... cred ca furnizorul isi incalca contractul prin sistarea apei
Ultima modificare: Marți, 12 Ianuarie 2010
ENGFULL, utilizator
Ințeleg că nu știți de existența unui contor de branșament.Există și apomentre
pasante de scară ce au aproape aceeași categorie de măsurare cu cel de
branșament(nu au diferență de măsurare).
Puteți ca dumneavoastră să propuneți administrației să montați aceste apometre
pasante de scară.Propuneți administratorului (după o avizare) să vizionați starea
instalațiilor sanitare din apartamente.Un WC ce curge continuu poate pierde
intre 30-5o mc.Societatea vă poate opri furnizarea apei dacă nu plătiți factura.,
poate sunt alte reguli in orașul unde locuiți.
,

nu stiu mai nimic in aceasta materie ....#-o
insa stiu ca ma deranjeaza teribil sa platesc in fiecare luna cu 50 % mai mult decat consum si in plus desi suport aceasta plata sa mi se sisteze apa ....
de asta am postat acest sb pt a vedea ce solutii sunt
Aveți apometre de apartament?Ați discutat această problemă cu
administratorul? contabilul? (cine vă intocmește listele de plată)
Intrați pe site-ul societății de furnizare a apei și veți gasi motivații de ce se
pierde apă și modalități de remediere.

Alte discuții în legătură

Conventie intre asociatii de proprietari goby goby Buna ziua! Suntem un bloc cu doua scari: sc 1 si sc 2. Fiecare scara avem personalitate juridica , constituiti in Asociatii de proprietari separat. Avem comun ... (vezi toată discuția)
Constatare consum de apa rece necontorizat (furt) StRotaru StRotaru Asociația de proprietari la care sunt administrator este titular de branșament APA NOVA. Astfel pe baza citirilor contoarelor pasante existente eu împart ... (vezi toată discuția)
Bransament apanova cristianfluturas cristianfluturas bloc cu 2 scari ( 19 ap.pe scara ) si fiecare scara avind asociatie de prop. apanova refuza sa instaleza la scara 2 apometru si inregistreaza consumul pe tot ... (vezi toată discuția)