Acum 1 an, pe 03.12.2020 am încheiat contractul de finanțare și am accesat acel microgrant de 2000€ oferit IMM-urilor, pe care l-am folosit pentru achiziția de echipamente.
Imediat după această perioadă, am tot verificat portalul pentru a vedea dacă pot upload'a documentele justificative (nefiind disponibil atunci), după care am neglijat să mai verific, gândindu-mă că voi primi vreo notificare pe e-mail atunci când se pot încărca documentele.
Azi, 08.12.2021 am primit notificare telefonică și scrisă din partea celor de la AIMMAIPE pentru rambursarea banilor, pentru nerespectarea prevederilor (respectiv neîncărcarea documentelor).
Le-am menționat că am documentele, dar au spus că nu se mai poate face nimic, banii trebuie rambursați, deoarece documentele treubiau încărcate în 90 de zile.
Întrebarea mea e:
Contractul a fost semnat pe o perioadă de 1 an de zile, începând cu 03.12.2020; Având în vedere că notificarea lor a fost primită la 5 zile distanță (08.12.2021) de la expirarea contractului (03.12.2021), pot invoca această clauză (termen contractual expirat), pentru a nu fi necesară rambursarea banilor?
Nu. Dvs. puteți fi obligat la repararea prejudiciilor sau la restituirea în natură sau prin echivalent a prestațiilor primite în urma încheierii contractului chiar dacă acesta a încetat.