Am contract de 2 ani cu aceasta firma BOOM TV si mai am cateva luni pana expira(decembrie)as dori sa stiu daca pot rezilia unilateral contractul in conditiile in care sant total nemultumit si de calitatea,cantitatea si mai ales pretul serviciilor oferite.I-am sunat si si am cerut asta dar au spus ca platesc contravaloarea produselor aflate in custodie echivalent a 100Euro va multumesc anticipat,
LiviuS
Singur ai spus/o produse aflate in custodie
Aceste materiale aflate in custodia ta( contractual) trebuiesc returnate la incheierea contractului de prestari servicii. Sfatul meu este acela de a anunta rezilierea contractului si disponibilitatea ta de a returna aceste materiale. Altfel vei fi predispus la plata acestora .
In momentul in care vei returna materialele aflate in custodie protejeaza/te printr/un PV de predare / primire.
Alenis
Buna ziua,am si eu o problema cu aceasta firma BoomExtrasatelit,am avut un contract pe 2 ani,nu am avut nicio problema cu ei in tot acest timp,dar,dupa ce au trecut cei doi ani am primit de la ei documentele necesare pt reinnoirea contractului,in acel document aveam doar optiuni la alegere,adica ce pachete doresc sa am in continuare,vreau sa va spun ca nu am mai reinnoit contractul ci le-am scris o scrisoare prin care i-am instiintat ca renunt la serviciile lor la aceasta scrisoare nu am primit raspuns asa ca am apelat la un manager local(cel care s-a ocupat cu instalarea echipamentului) dar am primit un raspuns sec:
"Noi nu avem dreptul de a lua materialele aflate in custodia clientului"
Bine,am inteles,dar atunci ce pot sa fac pt ca am incercat sa sun la rel.cu clintii de nenumarate ori dar n-am reusit sa iau legatura cu ei,vreau sa va mai spun ca au trecut 12 luni de cand a expirat contractul dar facturile tot vin la adresa mea, nu mai folosesc echipamentul lor tot de atunci cand a expirat contractul
Tot ce va rog este sa i-mi spune-ti ce as putea face in legatura cu aceasta problema