Am achiziționat o mașină noua, inspecția mașinii la livrare a fost făcută la interior, unde era o lumina slaba.
După ce am preluat mașina, am observat la drum ca nuanță vopselei difera, lucru observat în oglinda când soarele bătea pe usa mașinii.
După 45 minute m-am întors la dealer, le-am indicat problema, nu au comentat prea multe dar au spus ca trebuie lăsată mașina acolo pentru constatare.
Nu am dorit sa las mașina deoarece m-am simțit păcălit.
Puteau sa îmi spună adevărul și sa găsim o soluție dau au preferat sa ascundă ca mașina a fost revopsita.
Tegiversat între timp schimbau sau revopseau ușa dar faptul ca au încercat sa ma păcălească nu îl mai puteam dovedi.
Am trimis imediat o sesizare pe mail sa se vadă cât timp s-a scurs de la preluarea mașinii, am ridicat mașina plecând cu un gust amar.
Precizez faptul ca au mai fost doua neconformitati ale mașinii pe care le-am notat la dealer.
Inițial am vrut sa depun o plângere dar și în civil însă doresc sa ma sfătuiesc cu dumneavoastră urmând sa iau o decizie corecta.
S-a depus și la Anpc sesizare dar in cel mai bun caz nu vor face decât sa repare prin revopsore sau înlocuire.
Acestia au încercat sa ma însele și doresc sa știu dacă am șanse fiu despăgubit.