Înțeleg de ce contabila spune că nu se poate. Nu scrie niciunde în Legea 196/2018 că asociația poate plăti o astfel de cheltuială (vedeți lista lor din lege) și nu are cum s-o evidențieze în contabilitate chiar dacă ar aproba-o adunarea generală.
Aprobați o primă pentru el și cu ea să-și plătească cursul, asta cred că e singura formă sub care poate primi bani pentru certificat.
Avand in vedere ca este vorba despre document de atestare profesionala,c/v pregatire profesionala si atestat se suporta de catre beneficiar
Atestatul este emis pe numele beneficarului administrator care poate exercita atributii in beneficiul oricarei asociatii de proprietari
Ca să fie considerată formare profesională trebui să fie făcut act adițional la contractul de muncă, cu clauză de formare profesională în care să fie specificat în ce condiții trebuie să restituie banii (demisie într-un anumit timp, desfacerea contractului de muncă din vina sa etc.) și cel puțin un anumit termen în care să nu aibă voie să mai fie administrator și la alte asociații. Niciun angajator nu ar permite ca pe baza certificatului de calificare profesională plătit de el omul respectiv să poată lucra, în același timp, și pentru alții.