Bună ziua!
Sa incep asa:
In data de 29 11 2021 am vrut sa merg cu logodnica mea in Italia mai exact la Roma,toate bune si frumoase,biletele cumpărate cu o luna inainte de data plecării.
Ne trezim la 4, mergem la aeroport la Cluj acolo la check in ne spune băiatul ca avem o problema cu biletele compania are dreptul de a aplica o chestie, cică overbooking (adică vinde mai multe bilete decât locuri, avionul 180 locuri iar wizzair-ul a vândut 186)
Cazarea in italia a fost achitata de un prieten asa ca nu am facturi pe numele meu... Pierderea mea... Infine
Astăzi este data de 23 12 2021, am trimis n mailuri la wizzair si nu am primit nici un răspuns
Ma poate ajuta cineva cu un sfat?
Fie discutati cu un avocat(pt proces,varianta recomandata) fie cautati pe net firme care se ocupa cu obtinerea unor daune .Atentie mare ce comision percep si ce acte va pun sa semnsti,avocatul il gasiti,cine e in spatele unor astfel de firme e mai greu de aflat..