avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 439 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Orange si angajatii
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Orange si angajatii

In luna decembrie, am dorit schimbarea abonamentului meu Orange in valoare de 23 euro, cu unul de 20...mi s-a spus ca se poate, dar sa revin la sfarsitul lunii, inainte de facturare, pentru a se inregistra acest lucru. In acelasi timp doream incheierea unui alt abonament, ceea ce am si facut, deoarece am mizat de incredere si adevar, in spusele angajatului care mi-a adus la cunostinta faptul ca imi pot schimba abonamentul. Revenind cu un telefon, la sfarsitul lunii decembrie, mi s-a spus ca nu-mi pot oferi un abonament mai mic de 25 de euro, iar astazi, mi se putea oferi doar unul de 30 de euro, pe motiv ca valoarea facturilor mele sunt in medie de 30 euro si ca inca mai am perioada contractuala. Eu inteleg aceste aspecte, adica valoarea medie a facturilor si perioada contractuala, dar cand eu am cerut schimbarea abonamentului, nu s-a mentionat nimic despre aceste lucruri, si mai mult, am aflat ca inca de pe atunci cererea mea putea fi inregistrata si schimbata automat la data de facturare, aspect de nu mi s-a adus la cunostinta. In momentul de fata, nu pot decat sa depun o sesizare, iar ce va rog pe dumneavoastra este urmatorul lucru: eu in sesizare le cer verificarea convorbirilor telefonice din luna decembrie de pe abonamentul meu catre serviciile clienti Orange, iar daca nu vor rezolva aceasta problema, ii anunt ca intentionez sa-i actionez in instanta(ceea ce vreau sa fac). As dori sa mi spuneti exact cum se numeste acuzatia pe care eu le-o aduc lor, pentru ca inca nu am discutat cu un avocat in speranta ca totusi vor rezolva aceasta problema.Oricum, o sa mentionez actionarea in instanta si as dori sa ma ajutati cu acuzatia, si bineinteles, sa mi spuneti parerea dumneavoastra. Tin sa mentionez faptul ca facturile cu valori cuprinse intre 30 si 50 de euro, au fost mereu platite pana la data scadenta de mai bine de un an de cand am incheiat primul contract cu ei, deci nu am fost un client care a cauzat in vreun fel probleme. Astept raspunsul dumneavoastra cat mai repede si va multumesc anticipat
Cel mai recent răspuns: Radu Gabrian , Mediator 15:19, 12 Ianuarie 2010
Daca sunteti client persoana fizica va sugerez mai intai sa puneti in scris la ONPC o reclamatie in acest sens. De obicei se rezolva fara sa ma ajunga in instanta.
Eu am un client cu un caz similar dar impotriva cosmote. E o practica incorecta din partea companiilor de telefonie mobila. Se poate castiga. Poti sa faci plangere impotriva lor la protectia consumatorului. Si pot fi sanctionati. Ei nu au dreptul sa retina numai pt ei inreg conv tel cu tine pe motiv de confidentialitate. Daca ii dai in judecata castigi si poti cere si daune interese daune morale.
Nu exista nicio conotatie penala in cele descrise de dvs.,dar puteti sa formulati sesizare la OPC pentru a va preconstitui probe si sa actionati in instanta compania printr-un proces civil.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Reziliere contract orange romania Robert Marian Robert Marian Dragi colegi ma puteti ajuta sa imi intocmesc o cerere cu suport juridic pe care sa o depun la Orange Romania si sa imi reziliez contractul cu ei. Pe scurt, in ... (vezi toată discuția)
Periada 30 zile instiintare orange dutzu dutzu Buna ziua, In luna iulie am facut un abonament Orange 8EUR tva inclus pe luna. In luna Octombrie mi s-a emis factura aferenta, iar pe a 2a pagina era facuta ... (vezi toată discuția)
Sesizare la orange de aproximativ 10 luni fara rezolvare ! Andrei Carol Andrei Carol In data de 26.06.2020 am incheiat un contract la Orange pentru 5 numere de telefon in valoare de 97 eruro + tva. Primele 2 facturi au venit conform ... (vezi toată discuția)