Buna seara,
Am cumparat de la o persoana o masina. Pentru tranzactie, am folosit transfer de bani in cont bancar, numai ca in momentul efectuării transferului, aplicatia bancii s-a blocat (eroare). Atunci am incercat de pe un alt cont bancar si am reusit. Insa problema este ca si prima incercare a mers si banii au fost transferati vanzatorului de 2 ori aceeasi suma. Cand l-am sunat ne-a spus ca nu a bagat de seama si el deja a cumparat o alta masina spre vanzare, ne restituie banii dupa vanzarea acesteia. Pana acum am primit doar o mica parte din bani ( motivand ca inca nu a vandut masina s.a.m.d…
De vreo saptamana nu mai raspunde la telefon, nici la mesaje ( ceea ce nu s-a mai intamplat pana acum).
Intrebarea mea este daca acest caz ar putea intra in articolul 243- insusirea bunului gasit sau ajuns din eroare la faptuitor?
In caz contrar, ar fi vreo solutie, dat fiind faptul ca am toate conversatiile unde se explica, plus o parte din transferurile de bani deja efectuate?
Puteți formula o astfel de plângere, întemeiată pe dispozițiile art. 243 Cod Penal, însă, în paralel, puteți formula o acțiune pentru recuperarea sumei, întemeiată pe îmbogățirea fără justă cauză, cu o prealabilă notificare a acestuia.
Iban gresit
100sag
Salut. ACum vreo câteva luni am făcut o tranzacție prin home bank in valoare de 1000 de euro..dar am greșit iban.numele si adresa sunt corecte.am sunat la ... (vezi toată discuția)