1-
documentatia necesara pe care orice administrator al unui bloc ar trebui sa o prezinte
Conform disp L nr 196/2018 reprezentantul legal al asociatiei de proprietari este presedintele de asociatie care reprezinta si apara intresele asociatiei si ale membrilor proprietari in relatiile si fata de terti-inclusiv in instanta
Administratorul de imobil este angajatul asociatiei de proprietari cu limita de competenta executionala si nu detine obligatia sa prezinte documente justificative
2-Disp L nr 196/2018 impune obligatia constituirii si actualizarii fondurilor de rulment si de reparatii
Daca nu exista constituit sau este insuficient fondul de reparatii este temeinic si legal ca asociatia de proprietari sa impuna la plata cote lunare astfel incat la finalul executiei sa detina si sa poata acoperii costurile
3-Este o diferenta semnificativa intre normal si legal
In cazul asociatiilor de proprietari exista cenzor/comisie de cenzori care detine competenta sa verifice si sa vizeze pentru legalitate documentele asociatiei de proprietari
4-Puteti sesiza oficial serviciul de sprijinire si indrumare asociatii de proprietari din primarie