Buna ziua. Am observat ca problema cu care ma confrunt, anume, retragere din asociatie sportiva, a mai fost dezbatuta, dar as vrea sa expun problema mea totusi, in speranta ca cineva imi va raspunde. Precizez ca am citit celelalte discutii asemanatoare, dar nu am gasit un raspuns concret in ele.
Problema mea sta in felul urmator: eu, impreuna cu sotia si alti doi membrii facem parte din conducerea (membrii fondatori) unei asociatii sportive. De curand, din cauza unor neintelegeri, doresc sa ma retrag, impreuna cu sotia, deci 2 membrii din 4, iar clubul ar ramane in imposibilitate de functionare pana la includerea altei persoane in documente. Am redactat o cerere de retragere amandoi, le-am semnat, le-am scanat si le-am trimis presedintelui pe adresa de email. Acesta spune ca nu e valabila atata timp cat nu e trimisa prin posta sau fata in fata si ca el nu va organiza nici o modificare in documente. Vreau sa stiu daca am procedat legal si daca e valabila instiintarea prin email, iar daca nu convoaca AG pentru a procesa excluderea noastra, ce ar trebui sa fac in continuare. Va multumesc!
Da. Trimiteti-le prin posta cu confirmare de primire (daca nu doriti sa va vedeti cu presedintele si sa i le inmanati personal) pentru ca nu cred ca o sa va coste o avere. Pastrati cofirmarea de primire atasata la exemplarul care va va ramane si cu care confirmati ca de la acea data nu mai figurati ca membrii ai acelei asociatii/club sportiv. Referitor la convocarea sau nu a adunarii generale, e strict treaba lor.
Va multumesc pentru raspunsul acordat. Dar totusi, daca aceasta cerere nu e decat o simpla instiintare, de ce nu poate fi transmisa si prin posta electronica atata timp cat e redactata sub forma de document .pdf, semnata si scanata? De ce trebuie sa pierd timp sa merg la posta, sa mai dau si acolo cativa lei pentru recomandata si sa mai dureze si cateva zile pana ajunge? Practic nu astept nici un raspuns, ci doar informez clubul, respectiv presedintele asupra deciziilor luate.
1. EI pot functiona cf. legii pana la 3 luni si cu mai putin de 3 membri, deci e un pretext fara baza legala afirmatia ca daca va retrageti acum 2 din cei 4 membri ar fi blocata activitatea asociatiei.
2. O semnatura scanata nu are nici o valoare dpdv juridic pentru ca in caz de constestare nu poate fi expertizata si nu poate fi stabilit daca e falsa sau intr-adevar actul a fost semnat de cel caruia se pretinde ca i-ar apartine semnatura scanata. Forta juridica doveditoare de acelasi nivel ca semnatura olografa ( pe suport de hartie) o are doar semnatura electronica CALIFICATA. Deci deca aveti semnatura electronica calificata, puteti trimite acele demisii prin e-mail semnat astfel sau fisier pdf semnat astfel. Daca nu aveti semnatura electronica calificata in sensul legii speciale trebuie sa trimiteti, intr-o modalitate in care se certifica primirea, demisiile semnate olograf , pe suport de hartie, de ex. scrisoare cu continut declarat si confirmare de primire sau in extremis prin executor judecatoresc daca destinatarul refuza primirea.....
Bună ziua. Astăzi e programata ședința de AG a asociației sportive și pe ordinea de zi sunt supuse la vot cele 2 excluderi. Noi, eu și soția, am primit convocatorul, dar nu dorim sa ne prezentam și am motivat prin faptul ca odata ce am trimis cererile de retragere din funcții, eu vicepreședinte, respectiv soția ca membru, semnate și cu confirmare de primire, președintele și celalalt membru, prin jurist, ne-au anunțat de faptul ca dacă nu ne prezentam la aceasta ședința, practic nu se poate vota în 2, conform statutului, și astfel nu se vor face modificările în acte, respectiv excluderile noastre din club. Și nu înțeleg de ce, atata timp cât au acordul nostru în scris. Ce putem face pentru ca noi chiar nu dorim sa ne prezentam la aceasta ședința, dar ne dorim sa rezolvam problema totuși și sa fim excluși din documentele clubului?
radumititean
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
daca nu vor sa opereze modificarile ( incetarea calitatii Dvs.) nu va ramane decat sa initiati o actiune in justitie prin care sa fie obligati la operarea acelei actualizari de lista de membri asociatie respectiv membri consiliu director.... nu exista o varianta administrativa de a ii obliga....