Rog opinie cu privire la urmatoarea speta: cu ocazia efectuarii inventarierii, in contabilitate s-a constatat existenta unor studii de fezabilitate realizate de un prestator in anul 2009. Pentru respectivele studii de fezabilitate prestatorul a emis factura ce s-a achitat tot in 2009. Studiile de fezabilitate au fost elaborate in baza HG nr. 28/2008, abrogata intre timp de HG nr.907/2016.
In situatia data, ce masuri s-ar putea intreprinde cu privire la studiile de fezabilitate in cauza? Mai e necesar/util sa fie mentinute in contabilitate?
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.