Buna ziua,
As avea nevoie de un raspuns la urmatoarea situatie:
In luna decembrie, mi-am infiintat un PFA pentru desfasurarea activitatii de trasport alternativ de persoane (prin UBER).
Pentru obtinerea autorizatiei de la ARR (Autoritatea Rutiera Romana) a fost necesar sa achit contravaloarea sumei de 300 ron.
Am mers la Posta Romana sa achit in contul celor de la ARR, insa nu aveam deja deschis cont bancar pe PFA, motiv pentru care, Posta mi-a emis o factura si o chitanta pe CNP, mentionand in deschierea depunerii ca plata se efectueaza in scopul obtinerii autorizatiei pe PFA.
Situatia actuala este urmatoarea:
Am o factura si o chitanta de 310 ron de la Posta Romana pe numele meu. ARR mi-a oferit ulterior o factura pe PFA cu suma de 300 ron.
Pe care dintre ele o inregistrez in contabilitate, dat fiind faptul ca factura Postei ( emisa pe numele meu, nu pe PFA) include si comisionul de 10 lei pentru depunere, sau cum ar trebui sa procedez in aceasta situatie?
Multumesc!