avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 494 soluții astăzi

Marți, 4 martie, are loc evenimentul: Politica privind prevenirea hărțuirii la locul de muncă - De la concept la implementare practică. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... codul muncii
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

codul muncii

buna ziua, sunt in concediu medical de aproape 45 de zile si nu am primit nici un salariu de la angajatorul meu. Unde sau la cine anume as putea apela pentru a-mi putea primi drepturile?
Cel mai recent răspuns: Angela D , Consultant resurse umane 12:57, 13 Ianuarie 2010
Conform prevederilor din OUG 158/2005 faceti o sesizare la casa de sanatate.

Art. 47. - (2) Constituie contravenţii următoarele fapte, săvârşite prin încălcarea obligaţiilor prevăzute la art. 36 alin. (3):
a) refuzul nejustificat de plată a indemnizaţiilor;
b) calculul şi plata eronată a indemnizaţiilor;
Art. 48. - Contravenţiile prevăzute la art. 47 se sancţionează cu amendă de la 1.000 lei la 2.500 lei şi constituie venituri la Fondul naţional unic de asigurări sociale de sănătate
Art. 49. - Constatarea contravenţiilor prevăzute la art. 47 şi aplicarea amenzilor corespunzătoare se fac de către organele de control ale CNAS şi ale caselor de asigurări de sănătate.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Refuzarea platii concediului medical danieladragutza danieladragutza Buna ziua,sunt insarcinata in luna a-8-a,angajata la un magazin,in momentul de fata sunt in c.prenatal,am beneficiat de cm in perioada 21-31 martie.Angajatorul ... (vezi toată discuția)
Neplata concediului prenatal si postnatal ioanaalesia ioanaalesia Buna ziua! Spuneti-mi va rog ce pot sa fac daca angajatorul nu mi-a platit concediul prenatal si postnatal,lucrand la acesta o perioada de 1an si 3 luni,pana ... (vezi toată discuția)