Presedintele este reprezentantul proprietarilor in relatiile cu tertii. Intre terti se afla si administratorul pe care asociatia de proprietari il angajeaza.
Deci este un conflict de interese, indiferent de ce hotarasc proprietarii.
Manevrarea si evidenta banilor trebuie facuta de administrator si supravegheata de presedinte....si nu numai asta, ci in general activitatea administrativa trebuie supusa cenzurii comitetului executiv, presedintelui si cenzorului.
..........................
in situatii de exceptie,pe o perioada scurta de timp presedintele poate prelua sarcinile administratorului
chiar cu hotarirea adunarii generale asociatia nu poate functiona fara administrator si riscati amenzi de la primarie
"(8) Comitetul executiv preia toate obligaţiile şi răspunderile privind activitatea de management stabilite la art. 22 din prezentele norme metodologice pe perioada cât asociaţia nu are angajat un administrator sau a fost reziliat contractul de administrare, indiferent de cauze."
Prin urmare nu este nevoie de o hotarare AGA in acest sens. :)
PS: Nu Presedintele angajeaza ci Comitetul Executiv reprezentat prin acesta!
La asociatia noastra administratorul a fost dat afara,si dat in judecata pentru delapidare.
S-a ales o noua conducere(presedinte,comitet executiv,cenzor,casier) iar presedintele nou ales se ocupa de partea administratorului si asta vor si locatarii.