Taxele de infiintare sunt de aproximativ 200 ron( Verificare si rezervare nume – 12,5 ron; Certificat constatator – 60 ron; Fond buletin HG 460/2005 (5%) – 1,5 ron; Fond lichidare L85/2006 (20%) – 6 ron; Obtinere cazier fiscal – 10 ron; Obtinere CUI – 10 ron; Taxa inmatriculare – 30 ron; Transmitere declaratii catre autoritati – 10 ron; Cazier fiscal – 20 ron; Indrumare corecta alte cereri – 4,05 ron
Multiplicare documente – 2,2 ron; cam acestea ar fi....deci luati in calcul 200 ron.cu o rezerva de rigoare. Apoi mai sunt documentele contabile de cumparat stampila, registrul unic de control.
Documentele necesare sunt:
1. Cererea de inregistrare (original cod 11-10-180);
2. Dovada verificarii disponibilitatii si rezervarii firmei (original);
3. Carte de identitate sau pasaport (fotocopie certificata olograf de catre titular privind conformitatea cu originalul);
4. Documente care atesta drepturile de folosinta asupra sediului profesional/punctelor de lucru (copie legalizata);
5. Daca este cazul, avizul privind schimbarea destinatiei imobilelor colective cu regim de locuinta, prevazut de Legea nr. 230/2007 (completat pe formular-tip, original);
6. Specimenul de semnatura al persoanei fizice autorizate (ori,ginal);
7. Declaratia-tip pe propria raspundere care sa ateste indeplinirea conditiilor legale de functionare prevazute de legislatia speciala din domeniul sanitar, sanitar-veterinar, protectiei mediului si protectiei muncii (model 1 sau model 2, dupa caz).
8. Daca este cazul:
- precizare din care sa rezulte ca titularul dreptului de proprietate intelege sa afecteze folosinta spatiului in vederea stabilirii sediului profesional al persoanei fizice autorizate (declaratie, etc.);
- documentele doveditoare pentru patrimoniul de afectatiune (declaratie pe proprie raspundere);
- documentele care atesta pregatirea profesionala (fotocopii certificate olograf);
- documentele care atesta experienta profesionala (fotocopii certificate olograf);
9. In cazul persoanelor fizice care desfasoara activitate economica autorizata si recunoscuta intr-un alt stat membru al UE sau al Spatiului Economic European, documentatia care atesta functionarea legala, obtinuta in celalalt stat (fotocopie si traducere in limba romana certificata olograf).
10. Dovezile privind plata taxelor/tarifelor legale: taxele de registru
Mult noroc !