avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1437 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... TARIFE CEZ VANZARE
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

TARIFE CEZ VANZARE

Buna ziua!
As dori un punct de vedere referitor la preturile practicate de CEZ Vanzare. Mai precis, anul trecut am solicitat oferta CEZ pentru tarife furnizare energie electrica prin aplicatia myCEZ, m-i s-a oferit oferta, am acceptat-o, mi-au solicitat acte pentru intocmirea contractului, le-am comunicat actele prin aplicatia myCEZ, apoi am primit contractul prin email, semnat de CEZ, cu solicitarea sa il transmit inapoi semnat de subsemnatul in termen de 10 zile. Textul din email este "Tot ce trebuie să întreprindeți este ca în termen de 10 zile de la primire, să ne transmiteți acordul dumneavoastră prin e-mail, la adresa cez_crc@cez.ro.
În corpul e-mailului veți menționa : „ Subsemnatul ..................sunt de acord cu încheierea contractului de furnizare a energiei electrice transmis de CEZ Vanzare S.A, prin e-mail, pentru locul de consum situat la adresa................................................".
Pentru o identificare corecta va rugam sa pastrati subiectul mailului.
În situatia în care nu se respectă termenul de transmitere a acordului, contractul aferent ofertei CEZ Eficient E-factura nu iși va produce efecte, ramânând in vigoare contractul actual de furnizare a energiei electrice, încheiat între societatea noastră și dumneavoastră."
Eu am semnat contractul dar am omis sa il trimit. Am platit toate facturile pana anul acesta, 2022, nu am solicitat schimbarea furnizorului, nu m-a mai contactat nimeni pentru solicitarea contractului semnat. La finalul anului 2021, cand consumul de energie a fost mai mare, am constatat ca tariful s-a majorat aproape in fiecare luna si nu se respecta contractul. Am sesizat CEZ dar fara rezultat. Invoca netrimiterea contractului semnat. In contractul semnat de CEZ, pe care l-am primit prin email nu exista aceasta clauza de trimitere pe email a contractului semnat de beneficiar in termen de 10 zile, ci doar clauza de reziliere a contractului si modul de efectuare, care este cu totul diferita.
Intrebarea este ce pot face in acest caz? Pot recupera sumele platite in plus fata de contract? Am vreo sansa sa revin la clauzele contractate daca nu am respectat acea procedura de trimitere contract prin email semnat in termenul de 10 zile? In instanta am vreo sansa de repunere in drepturile contractate?
Multumesc anticipat!

Alte discuții în legătură

Deconectare energie electica nicxon nicxon buna ziua, Prin Ordinul nr.5/din 21.02.2003 a fost modificat contractul-cadru de furnizare a energiei electrice la consumatorii casnici. art.14 ... (vezi toată discuția)
Relocare plata factura energie cez dragos_m_olteanu dragos_m_olteanu Buna ziua, Este legala practica folosita de CEZ prin care plata efectuata pentru energia electrica platita la zi sa fie descarcata pe ttaxa radiotv, in ... (vezi toată discuția)
Intelegere privind restituire bani elenalenuta elenalenuta Am avut un contract de furnizare a energiei electrice pe o perioada de doi ani. dupa aceasta perioada contractul a fost reinnoit dar au fost schimbate tarifele ... (vezi toată discuția)