avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 513 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Buna ziua se schimb propietarul magazinului eu sunt in ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Buna ziua se schimb propietarul magazinului eu sunt in concediu ...

Buna ziua se schimb propietarul magazinului eu sunt in concediu medical pt operatie pe coloana ,deoarece acum este un supermarket bine cunoscut noul patron vrea sa ma relocheze la un alt magazin explicatia fiind ca numa poate lua din concediu medical .Ps.noul propietar ia maganul cu tot cu personal si marfa intrebarea mea este are voie sa ma trimita la alt magazin eu nefiind la servici?
Ultima modificare: Luni, 7 Martie 2022
aida275, utilizator
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 20:02, 7 Martie 2022
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Pe durata suspendarii c.i.m., nu pot fi efectuate modificari la c.i.m. ... probabil ca, relocarea va produce efecte la revenirea din concediul medical.
Dar nu mi sa suspendat contactul de munca doar ca vor sa ma mute la alt magazin in timp ce eu sunt in concediu medical este posibil asa ceva ?
Pe durata concediului medical, ci.m. este suspendat de drept.
Adica cum ? Puteti fi mai explicit ? Deci nu ma pot muta ?

Cornel Vasile a scris:

Pe durata concediului medical, ci.m. este suspendat de drept.

Intr-adevăr , nu va pot modifica .c.i.m.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Buna ziua ,sunt lup aida am o mare problema lucrez la un supermarket ... aida275 aida275 Buna ziua ,sunt Lup Aida am o mare problema lucrez la un suoermarchet din oras,in prezent fiind in concediu medical pt operatie la coloana De la 1 aprilie ... (vezi toată discuția)