Suntem 3 persoane care dorim să înființăm o asociație pentru un prieten care este bolnav, pentru a dobândi fonduri pentru ca acesta să efectueze niste tratamente medicale. Deoarece nu dispunem de fonduri, dorim să ne întocmim noi actele necesare și să le depunem, însă avem câteva nelămuriri și speram să găsim pe acest forum pe cineva care și-a înființat recent o asociație sau pe cineva care se pricepe și ar putea să ne ajute cu câteva informații:
1 . care sunt actele care trebuie depuse? pentru că am găsit pe internet informații contradictorii
2. trebuie și act constitutiv și statut sau doar unul dintre ele?
3. are cineva un model de „declarație beneficiari reali” și ar putea să ni-l transmită? deoarece nu am găsit nicăieri un model și nu știm exact în ce consta aceasta
4. trebuie să scriem durata mandatelor noastre? sau poate fi o durată nedeterminată?
5. patrimoniul va fi de 300 lei, fiecare dintre fondatori contribuim cu câte 100 lei - trebuie să scriem in statut/act constitutiv cu ce sumă contribuie fiecare și ce procent din total reprezintă acea sumă (33,33%) cum se scrie la societățile comerciale?
Precizăm că am reușit să obținem rezervarea denumirii. Oare ar putea să ne ajute cineva cu un model de act constitutiv, un model de statut și cu un model de „declarație beneficiar real”?
Vă mulțumim și apreciem orice informație și orice ajutor!
trebuie depusa cerere pe formularul-tip prevazut de Ordinul MJ 954/2000, copii CI membri, statut, certificate de cazier fiscal ale membrilor, dovada disponibilitatii denumirii emisa de MInisterul Justitiei, dovada sediului ( ex. contract de comodat si extras CF pentru acel spatiu)... NU se mai face "act constitutiv". Asociatia poate fi pe durata nedeterminata. mandatul membrilor consiliului director nu. Nu va fi usor sa gasiti pe cineva care sa va ajute gratis pentru ca e munca destul de multa... dar succes !