Buna seara!
In urma cu 2 saptamani am achizitionat un produs cosmetic care nu corespunde cu descrierea de pe site/social media. Adica produsul este o apa BiO de bronzat. Pe site scrie asa: nu are miros, nu pateaza pielea, hainele, dureaza pana la 6 zile. Produs pentru ten si corp. produsul nu are eticheta in limba romana, miroase, pateaza pielea si hainele in cazul meu, chiar si prosopul dupa dus, in continuare am pete ce nu se iau, iar reactia produsului pe pielea mea a fost una oribila, prietenii descriind-o: arati a fier ruginit, vai ce portocalie esti, parca ai mancat morcovi toata viata.
Aceasta situatie a avut loc inainte sa plec intr-o vacanta.
Dupa ce le-am scris pe instagram fiindca nu au nicaieri sesiune de feedback, raspunsurile au fost foarte vagi si deloc pe subiect. Astazi i-am scris chiar si detinatoarei business ului dar aceasta m-a blocat.
Este posibila o plangere la ANPC? Ceva pe cale legala?
Am suferit foarte mult din pricina aceasta si chiar visez la o lume ideala, desi sunt constienta ca nu o pot schimba eu.
Va multumesc si va doresc liniste si oameni frumosi!
Da , scrieti la anpc.
Daca doriti compensatii, trebuie sa ii actionati in judecata pt daune materiale si morale.
trebuie sa aveti probe, sa fiti expertizata medical etc. va trebuie avocat.