Ptr evidenta contabila a unei asociatii de locatari/proprietari ce documente sunt necesare ? Persoana care tine contabilitatea trebuie sa incheie un contract de prestari servicii sau de colaborare cu asociatia ? Daca da, care sunt taxele lunare care trebuiesc platite ? Care este, in general, tariful cerut de contabili in aceasta situatie ?
Multumesc.
Conform dispozitii in vigoare,legal nu ar trebui sa mai existe asociatii de locatari,care aveau teremn legal pentru transformare in asociatie de proprietari
Pentru corecta si completa dv informare studiati temeinic disp L nr 196/2018
Evidenta contabila se realizeaza asupra documentelor contabile
Pentru raspuns la obiect vis-a-vis de raportul juridic care se incheie intre anagajator=asociatia de proprietari si executant=contabil ,sunt mai multe situatii,persoana fizica sau juridica
Referitor la obligatiile aferente lunare,acestea difera functie de calitatea anagajtului,poate fi sau pensionar,PFA,SRL
Tariful solicitatde angajat este conditionat d ebagajul de activitate ,cat de mare este asociatia de propitari sunt asociatii mici cu 60 proprietari sau altele cu 400-500 proprietari