in urma pierderilor de apa calda inregistrate in centrala termica si a verificarilor efectuate s-a constatat ca teva generala de alimentare de apa calda a blocului este sparta. aceasta teava are in jur de 20 m si pleaca de la teava principala a RADET-ului (unde are un camin) catre bloc. apometrele de apa calda le avem montate in scara blocului. cei de la RADET ne-au spus ca si teava aceasta ( de la camin pana la bloc) apartine asociatiei si trebuie reparata de asociatie. este adevarat sau nu?
va rog frumos sa-mi raspundeti.
Si eu stiu acelasi lucru. Asociatia suporta pierderile si executa reparatiile la conductele care sunt dupa bransament, apometru general sau gigacalorimetru. Chiar ni s-a atras atentia, cand am inlocuit toate conductele din subsol, sa nu ne atingem de tevile dinainte de bransament.
Uitati-va si in contractul incheiat cu furnizorul si poate gasiti acolo precizari cu privire la acest aspect.
pentru problemele aparute pina la contoarele scarii/blocului, inclusiv, obligatia remedierii problemei apartine exclusiv furnizorului serviciului (pe cheltuiala lui), pentru toti furnizorii de incalzire/apa calda, apa rece, gaze, electricitate
dupa contorizari, problemele trebuie rezolvate de catre asociatie/firma/proprietar, pe cheltuiala ei/lui, cu mentiunea ca reparatiile la instalatiile de gaze trebuiesc efectuate de firma autorizata ANRE